شناسهٔ خبر: 67314908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجهیز تنها بیمارستان شهرستان مبارکه

تنها بیمارستان شهرستان مبارکه، با کمک شرکت فولاد مبارکه تجهیز و پشتیبانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

تجهیز تنها بیمارستان شهرستان مبارکهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: به درخواست زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل مراجعه بیماران شهرستان به مراکز درمانی شهر‌های اطراف باتوجه به کمبود تجهیزات، مقرر شد پس از شناسایی نیاز‌ها و اولویت‌های تنها بیمارستان شهرستان، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، عملیات تجهیز و پشتیبانی بخش‌های مختلف بیمارستان محمدرسول الله پیگیری شود.
طیب نیا افزود: شرکت فولاد مبارکه، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، این شرکت رویکرد آموزش و توانمند سازی مردم را به منظور حل مشکلات در پیش گرفته است و اجرایی شدن این رویکرد، نیازمند تهیه سند پیشرفت و ابادانی منطقه‌ای است که با حضور کارشناسان هر حوزه و فعالان همان منطقه آماده می‌شود.
وی گفت: این شرکت، به منظور رفع معضل بیکاری جوانان شهرستان و با درخواست خانم سعیدی، قانون بومی پذیری با اولویت محل سکونت را بیش از گذشته در دستور کار خود قرار می‌دهد و درصدی از پساب دفع فاضلاب قرارداد شهر‌های طالخونچه، مجلسی و حسن اباد در اختیار شهر‌های مذکور باشد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تاکید خانم سعیدی در خصوص مشارکت در اجرای طرح پارک لجستیک اعلام کرد: این طرح بررسی شده و در راستای اشتغال زایی اقدامات مناسبی صورت می‌پذیرد.
در ادامه در مراسمی باحضور نمایندگان مجلس شهر‌های مبارکه و لنجان، از ۲۳ سند پیشرفت روستا‌های شهرستان‌های مبارکه و لنجان در سالن ورزشی روستای دستگرد مهرآوران رونمایی شد.

نظر شما