شناسهٔ خبر: 67963079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

برنامه های ملی و دینی متعلق به شخص و یا جناح خاصی نیست

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه های ملی و دینی متعلق به شخص و یا جناح خاصی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت سال روز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ورامین برگزار شد، اظهار کرد: بنده به شخصه با رسانه و اصحاب رسانه اعتقاد دارم، به نقدهای منصفانه اعتقاد دارم و با جان دل می‌پذیرم و از همه اصحاب رسانه می‌خواهم در این مسیر ما را یاری کنند.

وی گفت: نظرات و پیشنهادهای اصحاب رسانه می‌تواند برای برنامه‌های انقلاب کار ساز باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اصحاب رسانه حلقه وصل بین مردم و مسؤولان هستند.

محمودی افزود: برنامه‌های ملی و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران متعلق به شخص یا جناح خاصی نیست و هیچ گروه خاصی نمی‌تواند از این برنامه‌ها به نفع خود بهره برداری کنند، برنامه و رویدادهای اسلامی در کشور متعق به همه اقشار ملت است و مردم با جان دل در این مناسبات شرکت می‌کنند تا از دستاوردها و ارزش‌های والای نظام و انقلاب دفاع کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به فعالیت شهید جمهور بیان داشت: ارتباط بنده با آیت الله رئیسی حسنه بود، در هر دیداری پیگیری مشکلات مردم دیار ۱۵ خرداد بودم، شهید جمهور آیت الله رئیسی برای رفع مشکلات مردم شبانه تلاش کرد، ولی بعضی از مدیران در جهت رفع مشکلات هیچ اقدامی انجام ندادند و این مسؤولان باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: در دشت ورامین بعضی از مسؤولان در مقابل رسانه ایستادند، در مقابل برگزاری نمایشگاه مطبوعات سنگ اندازی کردند، برای رفع مشکلات کاری نشد، حداقل مشکلات مردم در دیار ۱۵ خرداد رفع نشد.

محمودی در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مراسم تحلیف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین گفت: مواضع خوب و با قدرت رئیس جمهور و دفاع از فلسطین و غزه به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی ثابت کرد که مردم ایران همواره از تجاوز رژیم اسرائیل اعلام انزجار کرده و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین شاید برای ما عادی باشد ولی قطعاً برای مردم و جوانان فلسطینی امید بخش بوده و آنان را برای مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس مصمم‌تر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: بنده علیرغم دوستی که با آیت الله رئیسی داشتم، بارها در مورد مشکلاتی که وجود داشت انتقاد می‌کردم، نباید دوستی‌ها باعث شود مشکلات مردم بیان نشود.

نظر شما