شناسهٔ خبر: 67313115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هم‌زمان با آغاز فصل تابستان؛

طرح نشاط معنوی در ۱۱۵ امامزاده مازندران اجرایی می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۱۵ امام‌زاده و آستان مقدس بقاع متبرکه استان هم‌زمان با فصل تابستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی، عصر امروز_شنبه دوم تیر_ در جمع خبرنگاران از آغاز اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح هم‌زمان با فصل تابستان در ۱۱۵ آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه این استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقای روحیه و کسب مهارت‌های زندگی و همچنین کشف هویت اجتماعی خویش، آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت‌های اجتماعی شوند، افزود: اگر دل‌سوزانِ نسل جوان، برای آینده‌سازان انقلاب اسلامی برنامه‌ای نداشته باشند، دشمنان این خلأ را پر می‌کنند و آنان را به برنامه‌های خود مشغول خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با دعوت از عموم دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در طرح نشاط معنوی، مطرح کرد: در این طرح متقاضیان می‌توانند در کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن‌کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی، نویسندگی، آموزش رایانه، برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی ثبت‌نام کنند.

قربانی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت است، گفت: در این طرح در تلاش هستیم مهارت افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما