شناسهٔ خبر: 67310861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اجراي طرح نشاط معنوي در 115 امامزاده مازندران

صاحب‌خبر -
اجراي طرح نشاط معنوي در 115 امامزاده مازندران

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با فصل تابستان طرح نشاط معنوی در 115 امامزاده و آستان مقدس بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، حجت‌الاسلام مسعود قربانی در گفت‌وگویی از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با فصل تابستان در 115 آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان آغاز شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان کرد: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقاء روحیه و کسب مهارت‌های زندگی و همچنین کشف هویت اجتماعی خویش، آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت‌های اجتماعی شوند؛ اگر دلسوزانِ نسل جوان، برای آینده‌ سازان انقلاب اسلامی برنامه‌ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه‌های خود مشغول خواهند کرد.

حجت الاسلام قربانی با دعوت از عموم دانش آموزان برای ثبت نام در طرح نشاط معنوی، افزود: در این طرح متقاضیان می‌توانند در کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن‌کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی، نویسندگی، آموزش رایانه، برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی و... ثبت نام کنند

وی یکی از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی را تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت دانست و افزود: در این طرح در تلاش هستیم مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.

 

 

نظر شما