شناسهٔ خبر: 67312742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با حضور معاون وزير بهداشت؛

ساختمان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد/چراغ خوابگاه ریحانه روشن شد

هفت طرح عمرانی، آموزشی، رفاهی و وزرشی، درمانی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو امروز هفت طرح عمرانی، آموزشی، رفاهی و وزرشی، درمانی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت افتتاح شد.

در اين مراسم دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با هفت هزار و ۴۵۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۸۶۲۵۰۰ ميلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنين بلوک O ساختمان دانشکده دارو سازی که بهسازی شده است افتتاح شد.

در ايدامه مهدکودک پردیس علوم پزشكي با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و ۴۰ هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین زمین پینتبال اين دانشگاه نیز با ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا و اعتبار شش هزار و ۶۰۰ میلیون ریال در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به بهره برداری رسید.

در ادامه کلنگ زنی باغ شهدا به متراژ بیش از پنج هزار متر مربع در جوار یادمان شهدای پردیس دانشگاه انجام شد.

همچنین در پايان با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت سوله آشیانه بحران مرکز فوریت های پزشکی و پد هلی کوپتر افتتاح شد.

 

*چراغ خوابگاه ریحانه روشن شد

 

همچنین ٢٢ طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، امروز از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در ستاد مرکزی وزارت بهداشت افتتاح شد.

در مجموع این تعداد ٢٢ طرح در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنای ۴۶هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اعتبار هزار میلیارد تومان احداث شده است.
 
 مراسم افتتاح این طرح‌ها در محل خوابگاه دخترانه ریحانه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.
 
معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی این طرح‌ها گفت: امروز ۲۲طرح آموزشی، درمان و بهداشتی در ملک شهید سلیمانی به بهره برداری می‌رسد که شامل ۹ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های ارزوئیه، بردسیر و رابر دو آموزشگاه بهورزی، دو طرح آموزشی، ۷ پروژه درمانی شامل اورژانس شهرستان راور، کلینیک‌های تخصصی و مرکز رادیوتراپی، یک طرح تحقیقاتی و سه طرح دانشجویی رفاهی می‌شود.
 
عباس شیراوژن افزود: یکی از مهمترین طرح‌هایی که امروز افتتاح شده است خوابگاه ۶۰۰ نفر دانشجویی دخترانه با زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۸۷ میلیارد تومان است که این طرح در ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اکنون به ۱۰۰ درصد رسیده است.
 
 به گفته وی این پروژه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسیار مهم است، زیرا ۴۳ درصد تخت‌های خوابگاهی دانشجویی این دانشگاه استیجاری و به صورت پراکنده در سطح شهر بوده است.
 
پس از دستور سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر افتتاح طرح ها، ساختمان خوابگاه دخترانه ریحانه با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.
 
شایان ذکر است امروز ۶۸۷ پروژه بهداشتی، درمانی با زیربنای ۴۰۰ هزار متر مربع در سطح کشور به بهره برداری رسید.

نظر شما