شناسهٔ خبر: 67312246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رييس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است

رييس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در شرایط فعلی هم مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است که دانشجويان و جوانان باید نسبت به آن حساسیت ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

علی اصغر خیرخواه، رييس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجو دانشجو با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهور در تعیین سرنوشت کشور اظهارداشت: دانشگاهها و مراکز آموزش عالی نقش مهم در تعیین مسیر یک جامعه دارند، چرا که آینده سازان در این محل تربیت می شوند و رشد می کنند.

وي افزود : در شرایط فعلی هم مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین مسائل کشور است که دانشجويان و جوانان باید نسبت به آن حساسیت ویژه داشته باشند.

او با بیان اینکه جوانان نقش کلیدی و اساسی برای مشارکت در انتخابات دارند، افزود: در نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی نقش مردم در انتخابات و مشارکت سیاسی بسیار بارز و محسوس است و مردم به ویژه قشر جوان و دانشجو خود را مکلف به تعیین سرنوشت خود و کشور می دانند که همواره برای تحقق آن در تمامی عرصه ها حضور چشمگیر داشته اند.

خیرخواه با بیان اینکه این انقلاب مردمی است و با دسیسه های دشمنان از مسیر خود خارج نخواهد شد، تصریح کرد: اگر حضور حداکثری در انتخابات مهم نبود، دشمن برای کاهش مشارکت تلاش نمی کرد ، چرا که می داند حضور مردم به معنی تایید نظام اسلامی است.

رييس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ادامه گفت : در این میان همه باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور و با حضور حماسی مردم برگزار شود و بهترین حالت این است که شرکت پرشور همراه با یک انتخاب درست آینده کشور را تضمین می کند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو باید به دنبال کسی باشیم که خدمتگزار صادق و با اخلاص باشد و مجامع بین المللی او را همچون آیت الله رئیسی قبول داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در تمام کشورهای دنیا مشکلاتی وجود دارد که برای حل آن تلاش می کنند، پس مشکلات به وجود آمده که بخش عمده آن از سوی دشمنان نظام و انقلاب است نباید باعث شود که جوانان و دانشجویان به انتخابات روی خوش نشان ندهند. 

خیرخواه با بیان اینکه در این برهه حساس هر فرد با هر سمت و جایگاهی باید به نحو احسن وظایف و مسئولیت خود را انجام دهد، اظهار داشت: دانشجویان، اساتید و کارکنان حوزه سلامت همواره در عرصه های سرنوشت ساز کشور نقش سازنده داشته است و این بار نيز همچون سالهای گذشته بسترساز خلق حماسه پرشور مردمی هستند.

نظر شما