شناسهٔ خبر: 67343013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حال و هوای انتخاباتی در دارالعباده ایران/ از تریبون‌های آزاد خیابانی تا مناظرات دانشگاهی + عکس و فیلم

با نزدیک شدن به تاریخ ۸ تیر ماه سال ۱۴۰۳ چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حال و هوای گفتگو و مناظرات در شهر و روستا‌های استان یزد بالا رفته و دانشگاهیان و مردم در خیابان‌های دارالعباده گفتگو می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به تاریخ ۸ تیر ماه سال ۱۴۰۳ چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حال و هوای گفتگو و مناظرات در شهر و روستا‌های کشور بالا رفته و مردم از تک تک فرصت‌ها استفاده می‌کنند تا باید و نباید‌های مد نظر خود از رئیس جمهور آینده کشور را بازگو کنند.

دانشجویان استان یزد نظر به اهمیت مسئله انتخابات با راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی شهید رئیسی با اقداماتی نظیر برگزاری تریبون‌های آزاد، راه اندازی اتوبوس انتخابات، برپایی غرفه گرمیداشت اعیاد دهه ولایت و همچنین تبیین اهمیت مسئله انتخابات، برگزاری مناظرات دانشجویی، حضور در خوابگاه‌های دانشجویی، فضاسازی محیط دانشگاه و خوابگاه در دانشگاه‌ و محله‌های خود فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2316318" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1154520/2316318?width=400&height=300"></script></div>
 تریبون آزاد بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در بوستان غدیر

برگزاری تریبون‌های آزاد در نقاط مختلف شهر یزد نظیر بوستان غدیر، بوستان باغ ملی، پارک کوهستان، بوستان آزادگان، میدان تاریخی امیرچخماق و... با استقبال خوب مردم دارالعباده رو به رو شده است و مردم و دانشجویان در خصوص ضرورت شرکت در انتخابات با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می‌کنند.

طرح‌های اتوبوس انتخاباتی و پشت‌نویسی خودرو‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که زمینه‌ساز نمود شور انتخاباتی در استان یزد شده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2316319" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1154520/2316319?width=400&height=300"></script></div>
برگزاری تریبون آزاد در صحن امامزاده خدیجه خاتون با موضوع انتخابات به همت بسیج دانشجویی دانشگاه میبد 

به منظور توانمندسازی دانشجویان و عموم مردم دغدغه‌مند دوره "در میدان مردم" با حضور اساتید و نخبگان استان یزد با آموزش فعالان انتخابات در نحوه ارتباط گیری موثر و تشویق افراد به حضور پرشور در انتخابات برگزار شد.

تریبون انتخاباتی دانشجویان شهرستان بافق، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی نماینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دانشکده فنی امام علی (ع) از دیگر برنامه‌های دانشگاهیان استان یزد است.

بیشتر بخوانید:
چهار حوزه نقش آفرینی بسیج دانشجویی یزد در ایام انتخابات
تب داغ انتخابات در کوچه پس کوچه‌های تبریز + عکس و فیلم
مبنای کاندیدا تبیین راهبرد‌های دولت مد نظر باشد، نه تخریب شخصیت یکدیگر

 

نظر شما