شناسهٔ خبر: 67312060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان:

مشکلات مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج رفع می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: از طریق شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی مشکلات مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج را پیگیری خواهیم کرد و برای رفع آن اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، کیومرث هاشمی ظهر امروز _شنبه دوم تیر_ در ادامه سفر به استان کردستان در بازدید از سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج، با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات این پروژه اظهار کرد: از طریق شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی مشکلات این مجموعه پیگیری و برای مرتفع کردن آن اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: پیشنهاد ما این است پس از رفع مشکلات و موانع این سالن مجهز و پیشرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان از طریق قانون ماده ۸۸ به مستأجر بخش خصوصی و یا از طریق قانون ماده ۲۷ به سرمایه گذار این بخش واگذار شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین قول مساعد داد که مسائل و مشکلات هیأت فوتبال استان را با رئیس این فدراسیون در میان گذاشته و برای حل و فصل آن رایزنی کند.

به گزارش ایمنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به استان کردستان، استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج را نیز افتتاح کرد. استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره حجاب سنندج که مراحل ساخت و بازسازی و تجهیز کامل آن از طریق قانون ماده ۲۷ (واگذاری تکمیل و احداث پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی) سال ۱۳۹۹ به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد، اوایل سال جاری با تجهیز کامل، آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

نظر شما