شناسهٔ خبر: 67304895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر ورزش به مقام شامخ شهدای گمنام در کردستان ادای احترام کرد

وزیر ورزش و جوانان در سفر امروز خود به استان کردستان به مقام شامخ شهدای گمنام در این استان ادای احترام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز _شنبه دوم تیر_ به منظور حضور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از استخر و سالن چند منظوره حجاب سنندج و بازدید از یک پروژه ورزشی به استان کردستان سفر کرده است.

وی در بدو ورود خود به سنندج به گلزار شهدای گمنام این شهر که در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان واقع شده است، رفت و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

علی کلوندی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در حاشیه این مراسم طی سخنانی به بیان وقایع سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب در کردستان پرداخت و گفت: این مکان با نام باشگاه افسران سابق از گذشته مطرح بوده که هم اکنون محل اداره کل بنیاد حفظ آثار استان و یادمان شهدای مقاومت و شهدای گمنام است.

وی با اشاره به اینکه در این مکان مزار هفت شهید گمنام قرار دارد، افزود: سالانه ۵۰۰ هزار نفر از این مکان بازدید می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این سفر، استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره حجاب سنندج با حضور «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استان کردستان در سنندج افتتاح خواهد شد.

بازدید از سالن شش هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج نیز از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کردستان است. رسول منعم، مدیرکل امور استان‌ها، شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی، پروین کرملو مدیرکل دفتر نظارت بانوان وزارت ورزش و جوانان در این سفر وزیر ورزش و جوانان را همراهی خواهند کرد.

نظر شما