شناسهٔ خبر: 67311079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه نمایش هنری در قزوین به مناسبت ایام غدیر روی پرده رفت

قزوین – ایرنا - مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: سه نمایش شاد و مفرح به مناسبت فرا رسیدن ایام غدیر خم به روی پرده رفت.

صاحب‌خبر -

سعید پورایمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموعه تئاتر شهر قزوین به عنوان یکی از قطب‌های نو ظهور فرهنگی شهر قزوین از مدت‌ها پیش نسبت به برگزاری جشن‌های عید غدیر خم برنامه ریزی کرده و در همین راستا برنامه های مفرحی را برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: یکی از این برنامه ها مراسم نقالی و پرده خوانی است که با اجرای هنرمند بین المللی مرشد مجتبی حسن بیگی در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار می شود و خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه است.

پورایمانی ادامه داد: این مراسم به مدت ۶ شب در مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود روز به روز میزان شرکت کنندگان در این مراسم افزایش یابد.

به گفته این مسوول، برنامه دوم اجرای تئاتر بچه روباه راستگو ویژه کودکان و نوجوانان به کارگردانی لیلا کلیایی در حال اجرا است و این برنامه تا هفتم تیر ماه سال جاری ادامه دارد و همه روزه ساعت ۱۸ به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش بادشاه دیگر برنامه ویژه این روزهای مجموعه تئاتر شهر قزوین است که در دهه ولایت و امامت در جریان خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۲۰ به تماشای این نمایش شاد و طنز بنشینند.

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین خاطرنشان کرد: این نمایش که با ۳۱ نفر عوامل در حال برگزاری است، حکایتی از گلستان سعدی را به شکل طنز روایت می کند.

نظر شما