شناسهٔ خبر: 67309547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین خبر داد؛

اجرای ۳ برنامه شاد و مفرح در تئاتر شهر قزوین

قزوین- مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن غدیر خم که ایام شادی و سرور اهل بیت عصمت و طهارت است تئاتر شهر قزوین ۳ برنامه شاد و مفرح اجرا می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید پورایمانی اظهار کرد: مجموعه تئاتر شهر قزوین به عنوان یکی از قطب‌های نو ظهور فرهنگی شهر قزوین از مدت‌ها پیش نسبت به برگزاری جشن‌های عید غدیر خم برنامه ریزی کرده است و در همین راستا در حال حاضر ۳ برنامه شاد و مفرح در قسمت‌های مختلف این مجموعه برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها مراسم نقالی و پرده خوانی است که با اجرای هنرمند بین المللی مرشد مجتبی حسن بیگی در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار می‌شود و خوشبختانه با استقبال خوب مردم همراه شده است.

پورایمانی گفت: این مراسم به مدت ۶ شب در مجموعه تئاتر شهر قزوین برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود روز به روز میزان شرکت کنندگان در این مراسم افزایش یابد.

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین اضافه کرد: برنامه دوم، اجرای تئاتر بچه روباه راستگو است که ویژه کودکان و نوجوانان است و به کارگردانی لیلا کلیایی در حال اجرا می‌باشد.

وی اظهار کرد: این برنامه تا هفتم تیر ماه امسال ادامه خواهد یافت و روزانه از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

پورایمانی افزود: نمایش بادشاه دیگر برنامه ویژه این روزهای مجموعه تئاتر شهر قزوین است که در دهه ولایت و امامت هم در جریان خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۲۰ به تماشای این نمایش شاد و طنز بنشینند.

مدیر مجموعه تئاتر شهر قزوین گفت: این نمایش که با ۳۱ نفر عوامل در حال برگزاری است حکایتی از گلستان سعدی را به شکل طنز روایت می‌کند.

نظر شما