شناسهٔ خبر: 67309898 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زمان شروع فرایند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت اعلام شد

تهران - ایرنا - مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای زمان شروع فرآیند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه (اسفند ۱۴۰۲) را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته شدگان آزمون وکالت (اسفند ۱۴۰۲) برای ادامه فرآیند جذب از تاریخ نهم تا ۲۰ تیر امسال با مراجعه به سامانه جذب مرکز به نشانی jazb.۲۳۰۵۵.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: فرصت اعلام شده قابل تمدید نیست.

این اطلاعیه می‌افزاید: متقاضیان پذیرفته شده تغییر حوزه قضایی در آزمون فوق نیاز به ثبت نام در این دوره ندارند و باید منتظر بمانند تا زمان ثبت نام آن‌ها متعاقباً اعلام شود.به گزارش ایرنا، آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار و نتایج آن ۲۶ خرداد در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در این آزمون، ۱۰ هزار و ۸۴۱ نفر قبول شدند که ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از پذیرفته شدگان بانوان و ۶ هزار و ۵۴۱ نفر آقایان هستند.

نتایج این آزمون براساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بدون ظرفیت و با لحاظ تراز نمرات اعلام شده است. پیش از تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، آزمون‌های وکالت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه با در نظرگرفتن ظرفیت برای تعداد قبولی‌ها برگزار می‌شد.

زمان شروع فرایند جذب پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت اعلام شد


نظر شما