شناسهٔ خبر: 67309549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آیا فرشید سمیعی در اجرای حکم کمیته اخلاق مرتکب تخلف شد؟/ تعجب وکلای پرسپولیس از حکم سرپرست موقت استقلال

خبر ورزشی

پس از مشاجره لفظی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرپرست موقت مدیرعاملی استقلال در برنامه زنده تلویزیونی بلافاصله و فردای همان روز حکم محرومیت ۲۰ روزه رضا درویش اعلام و اجرایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از انتشار این حکم به کمیته اخلاق اعتراض کرد و به واسطه صحبت‌هایی که فرشید سمیعی سرپرست موقت باشگاه استقلال در همان برنامه مطرح کرده بود خواستار محرومیت وی شد که خبردار می‌شود دستور موقت این حکم نیز به وی ابلاغ شده است.

باشگاه پرسپولیس: به ما گفتند سمیعی هم محروم است، اما...

در این باره یکی از مسئولان عالی رتبه باشگاه پرسپولیس به خبر ورزشی گفت: «کمیته اخلاق در همان زمان اعلام کرده که درباره فرشید سمیعی هم تصمیماتی اتخاذ خواهد شد و ظاهراً دستور موقت اولیه نیز برای حکم محرومیت ایشان صادر شده. در واقع به ما اینطور گفته شداما هرگز این حکم به شکل رسمی و به گستردگی انتشار حکم محرومیت جناب درویش ابلاغ و اعلام نشد یا شاید شده و ما ندیدیم و از آن بی اطلاعیم».

انتشار وسیع حکم درویش در داخل و خارج

یادآور می شود؛ پیرو انتشار حکم محرومیت ۲۰ روزه رضا درویش، این خبر در رسانه‌های داخلی، خارجی و حتی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران نیز به شکل چشمگیری پوشش داده شده اما در این میان و با وجودی که گفته می‌شود حکم دستور موقتی برای سمیعی هم صادر شده بوده، این خبر هرگز در هیچ رسانه‌ای منتشر نشد.

با استناد به آرشیو رسانه‌های مکتوب و اینترنتی تنها خبری که درباره محرومیت سرپرست موقت باشگاه استقلال منتشر شد به تاریخ جمعه یکم تیرماه گذشته برمی‌گردد که اعلام شد حکم محرومیت فرشید سمیعی نیز در همان تاریخ به وی ابلاغ و اجرایی شده است.

سمیعی با حکم محرومیت در مجمع باشگاه!

سوالی که برای تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس ایجاد شده اینجاست؛ در این حد فاصل و از تاریخ پانزدهم خرداد ماه که حکم رضا درویش ابلاغ و اجرایی شد اگر سمیعی نیز محروم بوده چطور توانسته در تاریخ بیستم خرداد ماه در مجمع عمومی باشگاه در محل شرکت پتروشیمی خلیج فارس حضور پیدا کند.

آیا فرشید سمیعی در اجرای حکم کمیته اخلاق مرتکب تخلف شد؟/ تعجب وکلای پرسپولیس از حکم سرپرست موقت استقلال
تصویر مجمع عمومی باشگاه استقلال در تاریخ ۲۰ خرداد ۵ روز پس از ابلاغ حکم

عکس، فیلم و تفصیلات مربوط به حضور فرشید سمیعی از لحظه ورود به ساختمان، حضور در جلسه و حتی خروج از آن در شرایطی که گفته می‌شود محروم بوده در همه رسانه‌ها منتشر و در فضای خبری و شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده شده است. موکلان باشگاه پرسپولیس معتقدند در صورت صحت حکم مربوطه در ارتباط با ابلاغ دستور موقت حکم محرومیت، لاجرم سرپرست موقت مدیرعاملی باشگاه استقلال مرتکب تخلف شده است.

خبر غیرمنتظره محرومیت

یادآور می‌شود؛ روز گذشته (جمعه یکم تیر ماه) خبری در ارتباط با محرومیت سرپرست مدیرعاملی استقلال منتشر شد که در آن عنوان شده بود این حکم در تاریخ پانزدهم خرداد ماه به وی ابلاغ شده است اما به تازگی رسانه‌ای و به اطلاع هواداران می‌رسد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نمانده و ظاهراً اقداماتی را در رابطه با این موضوع اعمال خواهد کرد.

نظر شما