شناسهٔ خبر: 67281542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نقش یک استقلالی در انزجار پرسپولیسی‌ها از بیرانوند

انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس موجی از نارضایتی و حمله هواداران این تیم تهرانی علیه گلر اصلی تیم ملی را به همراه داشت.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - سال گذشته در چنین روزهایی انتشار خبر حضور علیرضا بیرانوند در فضای مذاکره با مدیر عامل وقت باشگاه استقلال باعث شد تا موجی از نگرانی و دلخوری نزد هواداران پرسپولیس به وجود بیاید.

حمله پرسپولیسی ها به استقلال؛ خرداد ۱۴۰۲

اولین واکنش طرفداران پرسپولیس در خرداد ۱۴۰۲ به این موضوع گله گذاری از "سید حجت کریمی" - مدیرعامل وقت باشگاه استقلال - بود که چرا با چنین اقدامی قصد تضعیف تیم پرسپولیس را داشته است. این در حالی بود که مدیر باشگاه استقلال اعلام کرد پس از دریافت پیشنهاد از سوی مدیر برنامه‌های این بازیکن اقدام به مذاکره با دروازه‌بان پرسپولیس کرده‌اند و در ادامه نیز اتفاقاتی رخ داد که تقریباً همه اهالی فوتبال به ویژه طرفداران استقلال و پرسپولیس از آن باخبرند.

نقش یک استقلالی در انزجار پرسپولیسی‌ها از بیرانوند

تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس

جدی شدن موضوع انتقال بیرانوند به استقلال تا آنجا پیش رفت که طرفداران پرسپولیس با تجمع و در خیابان محل باشگاه پرسپولیس رضا درویش مدیرعامل را از باشگاه بیرون آوردند و از او درخواست کردند هر طور شده این بازیکن را در پرسپولیس نگه دارد اما در همان زمان بود که باشگاه استقلال اعلام کرد تقریباً با بیرانوند به توافق نهایی رسیده و کار تمام است.

نگاه کارشناسی پیشکسوتان به رفتار دوگانه بیرانوند

پیرو این اتفاقات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال(در همان برهه) در گفتگو با رسانه‌ها عنوان می‌کردند که این اقدام علیرضا بیرانوند تنها برای بازارگرمی و بالا بردن رقم قراردادش با باشگاه پرسپولیس بوده و در نهایت هم این اتفاق منجر به ادامه همکاری بیرانوند و باشگاه پرسپولیس شد تا به شکل جدی محبوبیت این دروازه‌بان در همان برهه تحت تأثیر قرار بگیرد. هم در بعد ملی نزد طرفداران استقلال و هم در بعد باشگاهی نزد هواداران تیم پرسپولیس.

نقش یک استقلالی در انزجار پرسپولیسی‌ها از بیرانوند

بیرانوند و هواداران در انتهای کوچه بن بست

حالا و تقریباً یک سال پس از آن اتفاقات انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با توجه به بندی که در قراردادش داشته (که اگر تا ۱۵ خرداد مطالبات معوقه اش را دریافت نکند می‌تواند یک طرفه آن را فسخ کند) به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته طرفین این ماجرا را در انتهای کوچه ای بن بست قرار داده است.

حالا این طرفداران پرسپولیس هستند که در فضای مجازی و حقیقی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواستار قطع همکاری قطعی با بیرانوند شده و معتقدند تیم‌شان دیگر جای چنین دروازه‌بانی نیست.

نقش یک استقلالی در انزجار پرسپولیسی‌ها از بیرانوند

نگاه طرفداران استقلال به ماجرای فسخ بیرو

در همین رابطه حالا گروهی از طرفداران استقلال با استناد به اقدامات مدیر وقت باشگاه محبوبشان در خرداد ماه سال گذشته (تا پیش از حضور علی خطیر) اقدام سید حجت کریمی را حرکتی در جهت برملا شدن ماهیت علیرضا بیرانوند و نوع نگاهش به تیم‌های پرطرفدار دانسته و معتقدند این مدیر استقلالی اگر در جذب بیرانوند ناموفق بود تنها دلیلش هدفگذاری بیرانوند برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس پیش از مذاکره با استقلال بوده والا او را جذب می کرد. اما در نهایت و یک سال بعد از آن اتفاقات مشخص شد حجت کریمی با اقدام فصل گذشته اش قصد داشته این دروازه‌بان را برای طرفداران تیم پرسپولیس رو کند.

ناگفته نماند؛ در خبرهای جدید از حوزه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس عنوان شده که رسانه‌های مصری اعلام کردند از لیگ برتر ایران و احتمالاً باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای دروازه‌بان اصلی تیم الزمالک مصر به دست مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان رسیده و شاید به زودی جانشین علیرضا بیرانوند معرفی شود تا درویش از این طریق به خواسته هواداران پرسپولیس جامه عمل بپوشاند.

در همین رابطه بخوانید: جایگزین بیرانوند از مصر می‌آید؟

نظر شما