شناسهٔ خبر: 67311697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اعتراض پرسپولیسی‌ها به حکم دوگانه درویش و سمیعی

مدیران پرسپولیس به برخورد دو گانه با محرومیت مدیرعامل این باشگاه و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعتراض دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، یکی از مدیران پرسپولیس به حضور فرشید سمیعی در مجمع عمومی باشگاه استقلال اعتراض کرد.

درگیری لفظی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در یکی از برنامه‌های ورزشی باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله رضا درویش را به مدت ۲۰ روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کند. حکمی که رسانه ای شد و باعث شد تا اعتراض‌هایی نیز به حضور گاه و بی گاه رضا درویش در ساختمان باشگاه پرسپولیس صورت گیرد.

این موضوع درحالی رخ داد که همین چند روز قبل یکی از رسانه‌ها از محرومیت سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خبر داد. طبق این اعلام فرشید سمیعی نیز همزمان با رضا درویش به محرومیتی ۲۰ روزه محکوم شد اما این خبر رسانه ای نشد. حال مدیران پرسپولیس قویا به این موضوع اعتراض دارند.

یکی از مدیران پرسپولیس در گفتگویی که با خبرورزشی داشت در این خصوص گفت:

اگر فرشید سمیعی نیز هم زمان با رضا درویش به همان میزان محرومیت مواجه شده پس چگونه و با چه مجوزی در تاریخ بیستم خرداد ماه در مجمع عمومی باشگاه در محل شرکت پتروشیمی خلیج فارس حضور پیدا کند. این درحالی است که عکس‌ها و فیلم‌های حضور سمیعی در جلسه مجمع در رسانه‌ها منتشر شد اما با هیچ واکنشی از سوی فدراسیون و کمیته انضباطی مواجه نشد. در صورتی که این حرکت تخلفی آشکار است و سمیعی با توجه به محرومیت ۲۰ روزه اش حق هیچ گونه فعالیت ورزشی نداشته است.

گفتنی است درحالی که حکم محرومیت رضا درویش بلافاصله رسانه ای شد و در تمام رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب داشت اما خبر محرومیت سرپرست مدیرعاملی استقلال همین چند روز قبل منتشر شد و در آن عنوان شد این حکم در تاریخ پانزدهم خرداد ماه به او ابلاغ شده است تا مدتها بعد از صدور حکم به اطلاع هواداران و رسانه‌ها برسد.

از این رو باید منتظر بود و دید واکنش کمیته انضباطی به حضور فرشید سمیعی در جلسه مجمع باشگاه استقلال چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: چند ستاره پرسپولیس در لیست گل محمدی!

نظر شما