شناسهٔ خبر: 67308596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست ریاست‌جمهوری صورت گرفت

بهره‌برداری از ۲ طرح توسعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: طرح توسعه بلوک زایمان و بخش تخصصی اطفال بیمارستان بهار شاهرود در شرق استان سمنان هم‌زمان با افتتاح ۶۷۸ طرح‌ حوزه سلامت سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ایاد بهادری‌منفرد اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت امام هادی (ع) و هم‌زمان با آئین بهره‌برداری از ۶۷۸ طرح حوزه سلامت در سراسر کشور، طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست‌جمهوری افتتاح شد.

وی افزود: توسعه بلوک زایمان بیمارستان بهار با زیربنای ۱۶۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شش بلوک زایمانی به مجموعه این بیمارستان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این بلوک‌ها ۵۶ تخت، سه اتاق عمل و تخت‌های بستری فعال شدند.

بهادری‌منفرد با اشاره به اجرای طرح توسعه بخش تخصصی و فوق‌تخصصی اطفال بیمارستان بهار شاهرود، خاطرنشان کرد: این مجموعه با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۴۴ تخت ویژه اطفال به این بخش اضافه شده است، تصریح کرد: برای افتتاح این دو طرح در مجموع یکهزار میلیارد ریال هزینه و ۱۰۰ تخت به تجهیزات بیمارستان بهار افزوده شد.

نظر شما