شناسهٔ خبر: 67318108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

افتتاح ۲ طرح بهداشت و درمان شهرستان شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ ۲ طرح بهداشت و درمان شهرستان شاهرود در آیین پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» بصورت همزمان کشوری افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

افتتاح ۲ طرح بهداشت و درمان شهرستان شاهرود+ تصاویربه گزارش خبرنگار بسیج، طرح توسعه بلوک زایمان و بخش تخصصی اطفال بیمارستان بهار شاهرود در قالب آیین پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» هم‌زمان با سراسر کشور، هم‌زمان با افتتاح ۶۷۸ طرح حوزه سلامت سراسر کشور با حضور ویدیو کنفرانسی سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و مقام عالی وزارت بهداشت به بهره‌برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مراسم که امام جمعه شاهرود و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و سایر مسؤولان شهرستان حضور داشتند، اظهار کرد: توسعه بلوک زایمان بیمارستان بهار با زیربنای یک هزار و ۶۲۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شد.
ایاد بهادری منفرد با بیان اینکه ۶ بلوک زایمانی به مجموعه این بیمارستان اضافه شد، افزود: با راه‌اندازی این بلوک‌ها ۵۶ تخت، سه اتاق عمل و تخت‌های بستری فعال شدند.
وی از اجرای طرح توسعه بخش تخصصی و فوق‌تخصصی اطفال بیمارستان بهار شاهرود خبر داد و گفت: این مجموعه با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
بهادری منفرد با بیان اینکه ۴۴ تخت ویژه اطفال به این بخش اضافه شد، ابراز کرد: برای افتتاح این ۲ طرح در مجموع یک هزار میلیارد ریال هزینه و ۱۰۰ تخت به تجهیزات بیمارستان بهار افزوده شد.

نظر شما