شناسهٔ خبر: 67307770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار کاشمر :

زلزله روز جمعه کاشمر خسارتی نداشت

فرماندار کاشمر گفت: زلزله 8 و 3 دهم ریشتری روز جمعه کاشمر خسارتی نداشت و کار امداد رسانی به زلزله زدگان بی توقف، ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

زلزله ۸/۳ ریشتری کاشمر خسارتی نداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  شریعتمداری در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان کاشمر گفت: در زمین لرزه دیروز فقط ۱۲ نفر هنگام فرار از موقعیتی که بودند، مصدوم شدند که کار درمان سرپایی برای آنها انجام گرفت و سپس ترخیص شدند.

وی افزود: هم اکنون مناطق مختلف شهرستان کاشمر شرایط آرامی دارند و گروه‌های جهادی و هلال احمر، بسیج، سپاه، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد همچنان به امدادرسانی مشغول هستند.

این مسئول همچنین در خصوص عملیات آوار برداری منازل تخریب شده در روستا‌ها هم اعلام کرد: تخریب‌ها و آسیب‌های وارده به منازل روستایی، شناسائی و ارزیابی شده و کار آواربرداری در حال انجام است و خروج نخاله‌های ساختمانی از روستا‌ها تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد.

شریعتمداری بیان کرد: بیشتر منازل تخریب شده در روستا‌ها در بافت فرسوده قرار داشته اند و به همین خاطر، حجم نخاله‌های ساختمانی بالا است 

فرماندار کاشمر همچنین با اشاره به حضور تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر در روستا‌های زلزله زده ، گفت: تیم‌های سحر جمعیت‌های هلال احمر در روستای‌های زلزله زده حضور دارند ودر حال اجرای برنامه‌های خود به منظور کاهش آلام و حمایت روانی کودکان زلزله زده هستند.

 

نظر شما