شناسهٔ خبر: 67307198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: ترکیب تیم ملی برای مسابقات آسیایی مشخص شده است

شیراز-ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با اظهاراینکه ترکیب تیم ملی برای مسابقات آسیایی تایلند مشخص شده است ٰ‌گفت : ۱۰ کشتی گیر برای این مسابقات انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

حیمد باوفا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در شیراز افزود: ۲ مرحله اردوی دیگر تا شروع مسابقات آسیایی در تهران برگزار می کنیم و سعی داریم فشار روی کشتی گیران را کمتر کنیم و به سمت کیفی گرایی برویم.

وی بیان کرد:‌ تیم ملی کشتی فرنگی همیشه در آسیا و جهان مدعی بوده است و امسال هم به دنبال این هستیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و این جوانان می توانند شگفتی ساز باشند و تیم ملی بزرگسالان از دل همین کشتی گیران بیرون می آید و بسیار خوشبین به همه آنها هستم.

باوفا در مورد مسابقات جهانی هم گفت:‌بعد ازمسابقات آسیایی برای بازیهای جهانی تصمیم می گیریم و بستگی به نتایج آنها دارد و قطعایک سری تغییرات داریم اما شاکله تیم مشخص شده است.

فارس در کشتی فرنگی پیشرفت خوبی کرده است

سرمربی تیم ملی بیان کرد:‌ کشتی فرنگی فارس نسبت به سال های گذشته پیشرفت خوبی کرده برای همین هم سه کشتی گیر از این استان در مسابقات آسیایی شرکت می کنند که جا دارد از زحمات هیات کشتی فارس در برگزاری این اردوی خوب تقدیر کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه سال جاری در تایلند به مصاف حریفان آسیایی خود می رود.

نظر شما