شناسهٔ خبر: 67306353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برپایی ۱۰۰ غرفه به‌مناسبت عید غدیر در بروجرد

زهره گودرزی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برپایی ۱۰۰ غرفه به‌مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عید غدیر به‌خاطر موضوع امامت و ولایتی که در آن نهفته شده‌، بالاترین عید اسلامی است.

وی با اشاره به واقعه کربلا و حوادث ناگواری که در طول تاریخ برای انسان‌ها رخ داده‌ است، گفت: عید غدیر به‌خاطر ولایت امیرالمومنین (ع) بسیار با اهمیت است، ولایت امیرالمومنین (ع) نهادینه می‌شد، امروز شاهد تکرار حوادث ناگوار و گرفتاری‌های بشر نبودیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد بیان کرد: امروز به برکت انقلاب‌ اسلامی موضوع غدیر در نظام جمهوری اسلامی روند ارزشی بالایی را طی کرده و امروز به دنبال کمی و کیفی برگزار کردن مراسم غدیر نه‌تنها در سراسر کشور، بلکه در دنیا هستیم.

موسوی با بیان اینکه سال گذشته در شب عید غدیر برنامه ارزشمندی در شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: با کار جهادی در مدت زمان اندک، آن حماسه عظیم در شب عید غدیر شکل گرفت و موجب حضور ۶۰ هزار نفر در شهرستان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد ادامه داد: برنامه مهمانی بزرگ در عید غدیر برنامه محوری شهرستان است. بنابراین دستگاه‌های دولتی مستلزم هستند که در شب عید غدیر پشتیبانی لازم را از مجموعه‌های مردمی به‌دلیل عدم ایجاد اختلال در برگزاری مراسم داشته باشند.

موسوی بیان کرد: نیاز است غرفه‌های لازم برای فضاسازی، چند روز قبل در محل معین مستقر شوند و به‌صورت شماره‌بندی‌شده در اختیار مجموعه‌های مردمی قرار گیرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، گفت: بهترین فرصت است که دستگاه‌های اداری دستاوردهای دولت شهید رئیسی را در قالب غرفه‌های مشخص به مردم ارائه کنند.

انتهای پیام

نظر شما