شناسهٔ خبر: 67392721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران مدرسه ۹ کلاسه در ملارد را افتتاح کرد+فیلم

ملارد - ایرنا - با حضور استاندار تهران؛ مدرسه ۹ کلاسه خیرساز زنده یاد معصومه نجفعلی مازندرانی روستای مهرآذین افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز معصومه نجفعلی مازندرانی روستای مهرآذین شهرستان ملارد روز پنجشنبه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران افتتاح شد.

این مدرسه در روستای مهرآذین در زمینی به مساحت ۲ هزارو ۳۴۰ متر مربع در یک طبقه و با زیربنای ۹۲۰ متر مربع در روستای مهرآذین به بهره برداری رسید.

استاندار تهران مدرسه ۹ کلاسه در ملارد را افتتاح کرد+فیلم

این مدرسه به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال با حضور امین اسدی فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان و خیرین محلی به بهره برداری رسید.

در راستای حمایت از تولید صورت گرفت، بازدید استاندار تهران از دامداری جهان صالح ملارد

استاندار تهران از دامداری جهان صالح واقع در روستای صالح آباد بخش مرکزی ملارد بازدید کرد.

در این بازدید مسائل و مشکلات این واحد ۱۰هزار راسی مورد بررسی قرار گرفته و استاندار تهران دستورات لازم را برای رسیدگی صادر کرد.

شرکت سهامی خاص دامپروری و کشاورزی جهان صالح جزء با سابقه ترین شرکتهای هلدینگ دامداران با تولید ۵۰ هزارتن سالانه می‌باشد که از سال ۱۳۶۵ در روستای صالح آباد بخش مرکزی ملارد جهت تولید شیر خام مستقر و در حال فعالیت می باشد.

درحال حاضرگله این مجموعه ۱۰ هزار راس دام از نژادهای هولشتاین و جرسی را دارا می باشد که در مساحتی حدود ۵۰ هکتار در آن مجموعه نگه داری می شوند.

 مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز در بخش صفادشت افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها روستای اخترآباد بخش صفادشت با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در یک طبقه و با زیربنای ۴۱۰ متر مربع در روستای اخترآباد بخش صفادشت به بهره برداری رسید.

این مدرسه با اعتباری بالغ بر۷۰ میلیارد ریال با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، امین اسدی فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان و خیرین محلی به بهره برداری رسید

نظر شما