شناسهٔ خبر: 67306254 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تأکید بر تسهیل تردد زائران اربعین از مرزهای خوزستان

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در دیدار با فرمانده منطقه سوم مرزبانی عراق، بر تسهیل تردد و امنیت زائران اربعین تأکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا، در راستای تحکیم انتظامات مرزی و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و همچنین به جهت تسهیل در تردد زوار ایرانی به کشور عراق، سردار "لطفعلی پاکباز" فرمانده مرزبانی استان خوزستان و سرتیپ "عبدالساده نیروز یاسین" فرمانده منطقه سوم مرزبانی عراق در پست و کنترل مرزی چذابه با یک دیگر دیدار و به گفت و گو پرداختند.

در این ملاقات مرزی که با موضوع برقراری امنیت مطلوب در نوار مرزی مشترک، جلوگیری از ترددهای غیر مجاز و لزوم انسداد مرز به منظور مبارزه با هر گونه قاچاق و تجاوز مرزی، تسهیل در تردد زائرین اباعبدالله الحسین (ع) و بر خورد شایسته و مناسب با زائرین در خاک دو کشور برگزار شد، بر عزم جدی مرزبانی دو کشور در جهت ارتقاء امنیت مرزی و انسداد کامل مرزها و جلوگیری از هرگونه ترددات غیرمجاز مرزی به خصوص در روزهای پیش رو تاکید شد.

به گزارش پلیس، سردار پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان طی سخنانی با تاکید برگسترش روابط بین مرزبانی دو کشور، خاطرنشان کرد: ملاقات های مرزی موجب تحکیم روابط و همبستگی بیشتر بین مرزبانی دوکشور می شود و با اتحاد و تعامل هرچه بیشتر می توان هرگونه ناامنی و قاچاق را از مرزهای بین دوکشور ریشه کن کنیم و اجازه هرگونه توطئه و ناامنی را از سوی معاندین و قاچاقچیان سلب کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری مرزی بین سردار "لطفعلی پاکباز" فرمانده مرزبانی استان خوزستان و سرتیپ "عبدالساده نیروز یاسین" فرمانده منطقه سوم مرزبانی عراق به امضاء رسید.

انتهای پیام/

نظر شما