شناسهٔ خبر: 67311747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده مرزبانی خوزستان در دیدار با همتای عراقی خود؛

ملاقات‌های مرزی موجب تحکیم روابط و همبستگی بیشتر بین ایران و عراق می‌شود

سردار پاکباز گفت: تسهیل در تردد زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی و برخورد شایسته و مناسب با زائرین در خاک ۲ کشور مورد تاکید مقام‌های ایران و عراق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «لطفعلی پاکباز» فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در دیدار با سرتیپ «عبدالساده نیروز یاسین» فرمانده منطقه سوم مرزبانی عراق در کنترل مرزی چذابه اظهار داشت: این دیدار در راستای تحکیم انتظامات مرزی با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تسهیل در تردد زوار ایرانی به کشور عراق انجام شده است.

وی بر ارتقای امنیت مطلوب در نوار مرزی مشترک، جلوگیری از تردد‌های غیرمجاز و لزوم انسداد مرز به منظور مبارزه با هرگونه قاچاق و تجاوز مرزی در این دیدار تاکید کرد و افزود: تسهیل در تردد زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی و برخورد شایسته و مناسب با زائرین در خاک ۲ کشور مورد تاکید مقام‌های ایران و عراق است.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره بر عزم جدی مرزبانی ۲ کشور در جهت ارتقای امنیت مرزی و انسداد کامل مرز‌ها و جلوگیری از هرگونه تردد غیرمجاز مرزی بیان داشت: ملاقات‌های مرزی موجب تحکیم روابط و همبستگی بیشتر بین مرزبانی۲ کشور می‌شود.

سردار پاکباز اضافه کرد: باید با اتحاد و تعامل هرچه بیشتر، هرگونه ناامنی و قاچاق را از مرز‌های بین ۲ کشور ریشه کن کرده و اجازه هرگونه توطئه و ناامنی را از سوی معاندین و قاچاقچیان سلب کنیم.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری مرزی بین سردار «لطفعلی پاکباز» فرمانده مرزبانی استان خوزستان و سرتیپ «عبدالساده نیروز یاسین» فرمانده منطقه سوم مرزبانی عراق به امضا رسید.

انتهای پیام/

نظر شما