شناسهٔ خبر: 67302297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اجرایی باشگاه نساجی:

مشکلات نساجی یکی دوتا نیست

مهدی غلامی

معاون اجرایی باشگاه نساجی در واکنش به واگذاری امتیاز این باشگاه گفت: متاسفانه مشکلات یکی دو تا نیست و بدتر اینکه تاکنون به مشکلات این باشگاه کمتر رسیدگی شده و توجهی هم نشده است.

صاحب‌خبر -

مجتبی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این باشگاه که با هزینه‌های شخصی، عشق و علاقه مالک تیم به زادگاهش و هوادران نساجی مدیریت می‌شود، اما از حداقل احترام‌ها محروم است و به مشکلاتش هم توجه نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما هم مثل همه هواداران که نگران و پیگیر وضعیت تیم هستند، دغدغه داریم، اما مطمئنم هواداران این حق را می‌دهند که مالک باشگاه ناراحت باشد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران به تلاش‌های ویژه و بیش از تعهدات مالک باشگاه نسبت به هواداران اشاره کرد وگفت: درزمان آقای حدادیان مالک باشگاه نساجی، این تیم برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مازندران، قهرمان جام حذفی ایران شد و در فصل جاری هم در زمانی که تیم در شرایط سقوط به لیگ پایین‌تر قرار داشت، با اختصاص پروازهای ویژه شرکت هواپیمایی‌اش هواداران را برای حمایت از تیم به استان‌های دیگر انتقال داد و این کمتر در فوتبال ایران وجود داشته است.

ابراهیمی با بیان اینکه از حق نگذریم و انصاف داشته باشیم که آقای حدادیان به دیار خودش و فوتبال مازندران خدمت کرده است، تصریح کرد: درمقابل این محبت و لطفی که یک حامی بخش خصوصی با شرایط فعلی اقتصادی کشور، حاضر به چند صد میلیارد تومان هزینه در فوتبال استان شده است، مجموعه مدیریتی استان چقدر همراهی و حمایت از این تیم و شخص مالک حمایت و پشتیبانی کردند؟

 نساجی وملوان از فوتبال بروند، روح فوتبال ایران می‌میرد

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در بخش دیگری ازاین گفت‌وگو ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته اعلام محدودیت میزبانی نساجی در ورزشگاه وطنی را مطرح کردند، که نساجی در فصل بعد نمی‌تواند در ورزشگاه خانگی بازی کند.

ابراهیمی با طرح این پرسش که آیا ورزشگاه خانگی پیکان و هوادار استاندارد لازم را برای میزبانی ازتیم‌های مقابل خود داشتند، افزود: با کنار رفتن تیم‌هایی مثل نساجی و ملوان وحتی صنعت نفت از فوتبال ایران، روح فوتبال ایران نیز می‌رود و جذابیتی بدون هواداران پرشور خود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: این درحالی است که درسال‌های اخیر برای بازسازی و رساندن ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به حداقل استانداردهای لازم، بیش از ۶۷ میلیارد تومان هزینه شد. آیا کسی پرسید مالک باشگاه نساجی برای ورزشگاهی که بابت بازی در آن اجاره می‌پردازد چند میلیارد هزینه کرد؟

وی ادامه داد: در چند روز اخیر نیز ۱۵میلیارد ریال برای بازسازی چمن ورزشگاه که زیرسازی مناسبی ندارد، هزینه شد و طوری زیرسازی چمن را اجرا کردند که باید دائم ریکاوری شود.

 بعد از بازدید استاندارمازندران از ورزشگاه شهیدوطنی اقدامی نشد!!

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه روز ۲۲ خرداد امسال که استاندار مازندران از ورزشگاه شهید وطنی بازدید کرد و همه این مسائل به او اعلام شد، گفت: آقای استاندار هم درآن بازدید به مدیرکل ورزش و جوانان دستور پیگیری داد، اما متاسفانه از آن روز تاکنون این اداره کل چه اقدامی انجام داد؟ چه قدمی برداشت؟

ابراهیمی افزود: متاسفانه خیلی چیزها برای این تیم سر جای خودش نیست. مالک باشگاه هر کاری که از دستش بر آمده انجام داد. مسائل مالی باشگاه شفاف است. تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفت. اما به دلیل نداشتن زیرساخت مناسب نتوانستیم در قائمشهر و مازندران میزبان بازی‌ها باشیم. هیچ کسی هم بابت این ضعف بزرگ حتی عذرخواهی نکرد!

وی درعین حال با بیان اینکه تصمیم مالک و تیم مدیریتی باشگاه برای واگذاری امتیاز تیم جدی است، یادآورشد: البته همه کارهایی که برای تقویت تیم در فصل آینده باید انجام شود نیز انجام شده است. امیدواریم نساجی در فصل بعد با مشکلات کمتری مواجه باشد.

روز جمعه خبر واگذاری امتیاز باشگاه نساجی مازندران از سوی مالک این باشگاه، جامعه فوتبالی و هواداران پرشور این تیم خطه شمال کشور را در شوک فرو برد.

نساجی مازندران که در هفته‌های پایانی لیگ ۲۳ با حفظ سهمیه از خطر سقوط به لیگ پایین‌تر نجات پیدا کرده بود، قرار شد با تصمیم مالک باشگاه به دلیل آن‌چه که کم‌توجهی برخی مسئولان و اجحاف در حق این باشگاه خصوصی بیان کرده‌اند واگذار شود.

« رضا حدادیان»مالک باشگاه نساجی در نیمه دوم آبان سال ۱۴۰۲ نیز تصمیم به واگذاری این تیم به مالک جدید و استانداری مازندران گرفته بود که عملی نشد.

انتهای پیام

نظر شما