شناسهٔ خبر: 67297822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل نساجی: تصمیم حدادیان برای واگذاری جدی است

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد که تصمیم مالک این باشگاه برای واگذاری جدی و قطعی است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا بایندریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تصمیم مالک نساجی برای واگذاری این باشگاه اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر ویژه‌ از سوی مالک باشگاه و زحمات همه اعضای تیم، نساجی در لیگ برتر باقی ماند و باعث خوشحالی همه مردم استان مازندران شد. در اینجا جا دارد از حمایت همه هواداران و علاقه‌مندان به نساجی که در تمام روزهای سخت گذشته حامی تیم بودند تشکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است که  رضا حدادیان در روزهای آینده از تصمیم خود درباره واگذاری منصرف شود، تصریح کرد: تصمیم مجموعه برای واگذاری، قطعی و جدی است. به هر حال  مالک باشگاه بعد از چند سال تیمداری و موفقیت در نساجی به این نتیجه رسیده که تیم واگذار شود و در این خصوص آمادگی صددرصدی وجود دارد. 

 بایندریان افزود: همه ما از شرایط سخت اقتصادی مطلع هستیم،  یک تنه نمی‌توان یک باشگاه مانند نساجی را اداره کرد. برهمین اساس و در این شرایط دشوار، مالک باشگاه تصمیم قطعی و جدی گرفته است که باشگاه نساجی را واگذار کند. همه هواداران و مردم قائمشهر مستحضر هستند که تمام هزینه‌های باشگاه نساجی، همین‌طور کارهای زیرساختی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی و ... با هزینه شخصی مالک و تصمیم هیئت مدیره باشگاه صورت پذیرفته است.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهید وطنی در حال حاضر از حداقل شرایط برگزاری مسابقات در لیگ برتر برخوردار است اما همچنان از نگاه AFC، ورزشگاه وطنی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که در توان مدیران باشگاه نیست که این مشکلات را برطرف کنیم. یکی از مشکلات بزرگ نساجی در فصل گذشته این بود که ما در تهران تمرین می‌کردیم و در قائمشهر بازی می‌کردیم که این مسئله هم باعث می‌شد هزینه‌های بیشتری روی دوش مدیریت باشگاه باشد. همه این مسائل را که در کنار هم قرار می‌دهیم باعث شده تا مالک باشگاه تصمیم جدی بر واگذاری بگیرد.

 وی در پاسخ به این سوال که باشگاه مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده است؟ عنوان کرد: هواداران نساجی اصلا نگران نباشند. قرارداد ساکت الهامی برای فصل آینده تمدید شده است، لوآن پولی هم فصل آینده در تیم می‌ماند و بقیه مسائل مالی باشگاه مرتب است و مالک و هر گروهی که این باشگاه را در اختیار بگیرد، هیچ دغدغه‌ای از گذشته این تیم نخواهد داشت. نساجی هیچگونه بدهی ای به شخص و سازمانی ندارد  و با تلاش‌های مالک باشگاه یک تیم آماده را به مالک جدید تقدیم خواهیم کرد.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما