شناسهٔ خبر: 67302138 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اشغالگران در غزه حمام خون راه انداختند

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ شامگاه جمعه از شهید و زخمی شدن ده‌ها غیر نظامی دیگر فلسطینی در جنایت جدید شبانه اشغالگران در نوار غزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمام خون اشغالگران در غزه/۶۷ نفر به خاک و خون کشیده شدند

به گزارش تابناک به نقل از مهر، دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در غزه از جنایت هولناک اشغالگران در نوار غزه خبر داد.

نمایندگی صلیب سرخ جهانی در غزه به خاک و خون کشیده شدن شمار دیگری از غیرنظامیان در این باریکه از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

شبکه خبری الجزیره بامداد شنبه به نقل از دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی مستقر در نوار غزه اعلام کرد که در حمله خمپاره‌ای سنگین به اطراف مقر این کمیته جهانی وابسته به سازمان ملل که محل استقرار صدها آواره پناه‌جوی فلسطینی است، ده‌ها غیرنظامی شهید و زخمی شدند.

در اطلاعیه کمیته بین‌المللی صلیب سرخ که در حساب رسمی این سازمان جهانی در شبکه ایکس منتشر شد، آمده است که در حمله خمپاره‌ای سنگین به نزدیک ساختمان این نهاد دست‌کم ۲۲ فلسطینی شهید و ۴۵ تن دیگر مجروح شدند.

کمیته مذکور گزارش داده است که در پی این حمله مرگبار، ۴۵ فلسطینی دیگر که در این حادثه زخمی شده‌اند نیز به یک بیمارستان میدانی منتقل شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در پی این حمله خمپاره‌ای به ساختمان‌های این نهاد وابسته به سازمان ملل آسیب وارد آمد.

این کمیته اعلام کرد که این حادثه امنیتی خطرناک یکی از ده‌ها حادثه خطیر طی روزهای اخیر توسط «اسرائیل» است و این کمیته حملاتی که جان نیروهای امدادی و غیرنظامیان را تهدید کند، محکوم می‌کند.

در همین ارتباط، یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده «هیچ نشانه‌ای» مبنی بر اینکه حمله به اردوگاه آوارگان فلسطینی در «مواصی» واقع در رفح توسط نظامیان این رژیم انجام شده باشد وجود ندارد.

نظر شما