شناسهٔ خبر: 67300895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معرفی صفحات مجازی کمیته کارگری ستاد انتخاباتی پزشکیان + لینک

طبق اطلاعیه شماره ۲۶ کمیته کارگری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، از کارگران و بازنشستگان خواسته شده به کانال و صفحات مجازی "برای کارگران ایران" بپیوندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، کمیته کارگری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، آدرس‌ شبکه‌های اجتماعی مجازی این کمیته را برای حضور کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و فعالان کارگری منتشر ساخت..

طبق اطلاعیه شماره ۲۶ کمیته کارگری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، از کارگران و بازنشستگان خواسته شده به کانال و صفحات مجازی "برای کارگران ایران" بپیوندند.

در این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

پیش به سوی داشتن رئیس جمهوری که حامیِ کارگران و بازنشستگان باشد.

سلام علیکم؛

به اطلاع جامعه شریف، نجیب و زحمتکش کارگری کشور، شاغلین و بازنشستگان گرانقدر می رساند جهت افزایش مشارکت آحاد مردم و پیشبرد اهداف و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و اعلام حمایت از کاندیدای اصلح و مورد حمایت جامعه کارگری کشور دکتر مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با عضویت در صفحات و کانال های مجازی "برای کارگران ایران" به پویش "کارگران و بازنشستگان حامی دکتر مسعود پزشکیان" بپیوندید.

حسن صادقی

رئیس کمیته کارگری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان

در توصیه ضمیمه پایان اطلاعیه آمده است: بر روی لینک صفحات و کانال های مجازی کارگران و بازنشستگان حامی دکتر پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عنوان "برای کارگران ایران " کلیک کنید و به صفحات و کانال های مجازی این پویش بپیوندید. 

 


صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/For_Iranian_Worker
پیام رسان تلگرام https://t.me/For_Iranian_Workers
پیام رسان ایتا https://eitaa.com/For_Iranian_Workers
پیام رسان سروش https://splus.ir/For_Iranian_Workers
پیام رسان روبیکا https://rubika.ir/For_Iranian_Workers
پیام رسان بله https://ble.ir/For_Iranian_Workers

 

انتهای پیام/

نظر شما