شناسهٔ خبر: 67300030 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

قاضی زاده هاشمی در مناظره سوم :

زن یک مسئله نیست؛ یک فرصت و پیشران است - اکونیوز

اقتصاد ایران: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: زن یک مسئله نیست؛ یک فرصت و پیشران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در سومین مناظره تلویزیونی وارد صداوسیما شد.

قاضی‌زاده: برخی از کاندیداها از زنان سو استفاده انتخاباتی می‌کنند

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای مناظره گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای خدمت را گرامی می‌دارم. امروز تولد ریحانه دختر کاپشن صورتی با گوشوارۀ قلبی است. کاپشن صورتی نماد خشونت غرب آدم‌خوار است.

وی افزود: نگاه غرب به زن در کشتار ریحانه‌ها و دختران ما در غزه دیده می‌شود. خانواده واحد بنیادین جامعه است و کانون اصلی تعالی انسان است.

زن یک مسئله نیست؛ یک فرصت و پیشران است

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: برخی برخوردهای شغالی با موضوع زن که هر از چند گاهی در انتخابات مطرح می‌شود و عده‌ای با نگاه سیاسی موضوعات زن را در انتخابات بیان می‌کنند کاری ندارم و سو استفاده انتخاباتی است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: ایران مهد خانواده است و زن هم بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ماست. عاقبت نگاه جنسی به زن در غرب امروز خود را نشان می‌دهد. آنها هم مجبورند به ارزش‌های خانواده محور برگردند.

وی افزود: امروز باید میدان‌دار حمایت از خانواده در جهان باشیم. این را شهید رئیسی در اجلاس سازمان ملل شروع کرد. در جهان باید با تمام جنبش‌های هم ارزش با ما در موضوع خانواده ائتلاف کنیم. دلیلی ندارد همهٔ ارزش‌هایشان را قبول داشته باشیم ولی می‌شود در برخی موضوعات ائتلاف کرد.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: زن یک مسئله نیست؛ یک فرصت و پیشران است. دغدغه بانوان ما حجاب نیست؛ این یک مغالطه است. ظلم تاریخی به بانوان شده؛ بعضی متحجرانه و بعضی جنسیت‌زدگی و با شعار آزادی. مسئله بانوان ما تبعیض است.

در حال تکمیل…

نظر شما