شناسهٔ خبر: 67300027 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

بازیکن سپاهان پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی با سپاهان با این باشگاه قرار دادش را فسخ کرد و برای تعطیلات راهی یک کشور عربی شد .

پاسخ رضاییان به پیشنهاد استقلال؛ مقصد رامین مشخص شد

پاسخ رضاییان به پیشنهاد استقلال؛ مقصد رامین مشخص شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ در حالی که بعد از اعلام جدایی گفته شد که شاید رامین رضاییان باز هم فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد اما بندی در قرار داد او وجود داشت که این بازیکن با استفاده ازهمان بند قرار دادش را فسخ کرد و به تعطیلات رفت.

به گزارش ایران ورزشی، در این بین از باشگاه استقلال خبر رسید که این باشگاه به شدت به دنبال عقد قرارداد با رامین رضاییان است اما خبر کاملا موثق از رامین حاکی از آن است که این بازیکن دیگر در ایران به بازی ادامه نخواهد داد و به استقلال یا تیم دیگری در لیگ برتر ایران نخواهد رفت.

طبق آخرین اخبار رضاییان به احتمال ۹۰ درصد باز هم در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به فوتبالش ادامه دهد. او قبلا هم در تیم الشحانیه ، الدحیل و السیلیه از این کشور سابقه بازی دارد. جالب اینکه رامین بعد از بازی فینال جام حذفی برای مسافرت راهی خارج و دوبی شد ؛سفری که بهانه اش استراحت است اما این احتمال بسیار زیاد است که در این سفر رامین قرار دادش را با تیم خواهان عربی اش منعقد سازد .

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما