شناسهٔ خبر: 67299217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

رضوانی آرسنال به نمایش گذاشته شد؛ شاسی بلند ضدگلوله مخصوص سیاستمداران + عکس

صاحب‌خبر -

رضوانی از آرسنال، ماشین جدید خود رونمایی کرد. Arsenal یک اس یو وی ضدگلوله با انواع تجهیزات محافظتی است که احتمالاً باب میل سیاستمداران باشد.

دنبال‌کنندگان اخبار خودرو بدون شک با رضوانی آشنایی دارند؛ تیونری معروف با موسس ایرانی‌آمریکایی که ساخته‌های آن همیشه در شبکه‌های اجتماعی سروصدا می‌کنند. رضوانی بعد از این‌که مدتی قبل رضوانی رترو RR1 را معرفی کرد، اخیراً از رضوانی آرسنال (Arsenal) به‌عنوان محصول جدید خود پرده‌برداری کرد. بر خلاف بخش عمده ساخته‌های رضوانی مثل ونجنس که ماهیتی نظامی و تهاجمی دارند، آرسنال یک شاسی بلند مرسوم‌تر است که می­‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای سیاستمداران و شخصیت‌های مشهور باشد.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

  • طراحی
  • امکانات و مشخصات
  • قیمت

طراحی رضوانی Arsenal

آرسنال هم مشابه ونجنس مبتنی بر کادیلاک اسکالید، شاسی بلند فول سایز آمریکایی ساخته شده است و ساختار ضدگلوله دارد. با وجود این، تفاوتی اساسی در طراحی نمای بیرونی این خودرو جدید رضوانd در مقایسه با ونجنس به چشم می‌خورد. در حالی که ونجنس جلوه‌ای سرسخت از خود به نمایش می‌گذارد، آرسنال به گفته رضوانی ظاهری شیک‌تر دارد.

آرسنال (Arsenal)، ماشین جدید رضوانی آرسنال (Arsenal)، ماشین جدید رضوانی

شیشه‌های کناری Arsenal برای این‌که سرنشینان دید بهتری به بیرون داشته باشند بزرگ‌تر شده‌اند و نمای جلو این خودرو هم شبیه‌تر به یک اس یو وی آفرودی و لوکس مرسوم به نظر می‌رسد. شیشه و بدنه ضدگلوله، سیستم تعلیق مستحکم‌تر شده، تایرهای پنچررو، دستگیره‌های برقی درب‌ها، پخش‌کننده اسپری فلفل، چراغ چشمک‌زن، سیستم دید در شب و دودزا برخی از ویژگی‌های این شاسی بلند هستند.

آرسنال (Arsenal)، ماشین جدید رضوانی آرسنال (Arsenal)، ماشین جدید رضوانی

مشتریان می‌توانند با هزینه اضافی، رضوانی آرسنال را با پوشش محافظتی B6 سفارش بدهند که حتی در برابر گلوله رایقل مقاوم است. تشخیص مواد منفجره هم در قالب آپشن در دسترس قرار دارد و حتی در صورت نیاز، ماسک گاز در اختیار راننده و شش سرنشین قرار می‌گیرد. همه این‌ها از این شاسی بلند یک ماشین محافظتی عالی می‌سازند.

امکانات و مشخصات فنی رضوانی آرسنال

علی‌رغم تغییرات چشمگیر در نمای بیرونی، کابین آرسنال تفاوت زیادی با کادیلاک اسکالید معمولی ندارد. البته اسکالید به نوبه خود شاسی بلندی لوکس و پرامکانات است که آپشن‌هایی مثل نمایشگر اولد عریض، نمایشگر هدآپ (HUD)، سیستم صوتی با 19 اسپیکر و صندلی‌های چرمی با سیستم گرمایش و سرمایش را پیش رو راننده قرار می‌دهد.

آرسنال، ماشین جدید رضوانی با دو پیشرانه عرضه می‌شود؛ یکی پیشرانه استاندارد کادیلاک اسکالید که یک نمونه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ با قدرت 700 اسب بخار و دیگری هم یک پیشرانه دیزل 3 لیتری 6 سیلندر خطی توربوشارژ. مشتریان می‌توانند هر کدام از موتورها را به دلخواه خود بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی انتخاب کنند.

قیمت آرسنال، خودرو جدید رضوانی

آرسنال (Arsenal)، ماشین جدید رضوانی آرسنال (Arsenal)، ماشین جدید رضوانی

رضوانی قیمت پایه آرسنال را 225 هزار دلار اعلام کرد و همچنین خبر از این داد که فقط 100 دستگاه از این شاسی بلند ضدگلوله تولید می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت مذکور شامل هزینه آپشن‌هایی نظیر تایرهای پنچررو، سیستم دید در شب و پوشش محافظتی B6 نمی‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
۹ حقیقت جذاب در مورد هیولای تماما دست ساز رضوانی ۱۲ خودرو آخرالزمانی که در بدترین شرایط دوام می‌آورند بوگاتی توربیون با موتور V16 هیبرید و 1800 اسب بخار قدرت رونمایی شد بی ام و XM تیونینگ منصوری، یک شاسی بلند اسپرت بی‌مثل و مانند است

برچسب‌ها:

نظر شما