شناسهٔ خبر: 67296657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ماموستا رشیدی: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است

خطیب نماز جمعه مهاباد با بیان اینکه سرنوشت کشور در روز انتخابات تعیین می‌شود، گفت: مشارکت حداکثری در این رویداد مهم سیاسی یک وظیفه شرعی و ملی بوده که در زندگی همه مردم جامعه تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته مهاباد با بیان اینکه اثرات شرکت یا عدم مشارکت در انتخابات چندین سال باقی خواهد ماند، افزود: هر قدر بیشتر در پای صندوق‌های رای حاضر باشیم، به همان اندازه نیز بعد انتخابات می‌توانیم مطالبه‌گری داشته باشیم.
 
وی به تبلیغات دشمنان مبنی بر عدم شرکت در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: افرادی که خواهان بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات هستند، آینده و سرنوشت مردم برایشان فرقی نمی‌کند.
 
ماموستا رشیدی با تاکید اینکه تنها و بهترین راه برای برون‌رفت از مشکلات جامعه حضور آگاهانه در انتخابات است، ادامه داد: انتخاب فردی دلسوز و آشنا به مشکلات حوزه‌های مختلف به طور حتم می‌تواند شرایط حاکم بر جامعه را به نفع مردم تغییر دهد.
 
خطیب نماز جمعه مهاباد گفت: مردم ما با حضور پرشور خود در این روز سرنوشت‌ساز بار دیگر مشتی محکم بر دهن یاوه گویان و بدخواهان نظام اسلامی خواهند زد و آنها را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد در جامعه اسلامی گفت: مسجد خانه خدا و شریف‏ترین مکان روی زمین، جایگاه مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر، حل مشکلات مسلمانان و آمادگی به منظور جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت است.
<div id="video-display-embed-code_11237943"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265049/11237943?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما