شناسهٔ خبر: 67318019 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در نشست شورای فرهنگ عمومی مهاباد عنوان شد؛

تأکید بر حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رأی

مسئولان در نشست شورای فرهنگ عمومی مهاباد، بر حضور مردم پای صندوق‌های رأی تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ غربی، مشارکت حداکثری در انتخابات را پشتوانه محکمی برای دولت آینده دانست و گفت: در کنار فعالیت رسانه‌های مختلف برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات هشتم تیرماه، بستر فضای مجازی به عنوان رسانه تأثیرگذار می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

علیرضا نوروزی افزود: اکنون بسیاری از افراد، مسائل روز را از طریق بستر فضای مجازی رصد می‌کنند و برای اینکه مخاطبان فضای مجازی با مسئله انتخابات پیش رو بیشتر آشنا شوند باید محتوای غنی در این فضا بیشتر تولید شود و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

نوروزی، در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد با حل‌شدن مشکل زمین مجتمع بزرگ فرهنگی هنری مهاباد، به زودی عملیات احداث این مجتمع با حضور مسئولان استانی و شهرستان آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این نشست شرکت در انتخابات را حق و وظیفه‌ای عمومی دانست و گفت: تمهیدات لازم و زیرساخت‌ها برای انتخابات هشتم تیر در مهاباد فراهم و ۱۴۴ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

حسن عباسی افزود: رسانه‌ها با کمک سایر دستگاه‌های فرهنگی در این ایام باید مسئله مهم مشارکت را برای مردم تبیین کنند چرا که مشارکت مردم به مانند یک سنگر در برابر هجمه‌های دشمنان عمل می‌کند.

عباسی در ادامه اظهار کرد: مسئله فرهنگ یک مسئله فرادستگاهی است و تنها فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی مقوله فرهنگ نیست بلکه سایر دستگاه‌ها هم باید در این خصوص برنامه‌ریزی، راهکار و دستور کار‌های مهم و عملیاتی داشته باشند.

در ادامه این نشست، سیامند جوانبخت به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد معرفی و از تلاش‌های کریم رحیمی رئیس قبلی قدردانی شد.

<div id="video-display-embed-code_11241590"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265952/11241590?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما