شناسهٔ خبر: 67181833 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ماموستا رشیدی: برنده مشارکت حداکثری مردم هستند

خطیب نماز جمعه مهاباد، انتخابات را عامل مهمی در توسعه کشور و حفظ عزت و اقتدار نظام دانست و گفت: مشارکت بالا در انتخابات موجب بهبود شرایط کشور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

ماموستا رشیدی: برنده مشارکت حداکثری مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، خطیب نماز جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات منجر به انتخاب فردی صالح در جایگاه این نهاد مردمی می‌شود.

ماموستا رشیدی با بیان اینکه مردم برنده مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هستند، افزود: انتخابات در کنارکمک به حل و پیگیری مشکلات عمومی عامل مهم توسعه، پیشرفت، حفظ اقتدار و امنیت کشورمان بوده و بهبود شرایط جامعه را به دنبال خواهد داشت.

ماموستا رشیدی در ادامه، عید قربان را عید بندگی و بخشش و فرصتی مناسب برای دستگیری از نیازمندان دانست.

خطیب نماز جمعه مهاباد همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، دین اسلام را دین آشتی، صلح و برادری خواند و تصریح کرد: رسانه‌های غربی سعی دارند اسلام را دین خشونت و محدودیت معرفی کنند و همین امر می‌طلبد تا ریشه و بنیان دین محمدی را به ویژه برای جوانان هرچه بیشتر تشریح کنیم.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه، مدیر جهاد کشاورزی مهاباد هم در سخنانی با اشاره به بهره‌برداری از هشت طرح با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی به دستاوردهای حوزه‌های مختلف این بخش بعد از انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد.

نظر شما