شناسهٔ خبر: 67296530 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

با هدف روانسازی و ساماندهی ترافیکی در ناحیه ۴ منطقه ۱۱ صورت گرفت:

اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در محله انبار نفت

شهردار منطقه ۱۱ از اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در محله انبار نفت با هدف روانسازی و ساماندهی ترافیکی در یکی از مهم‌ترین مراکز بنکداری مواد غذایی شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به تشکیل جلسه برای ساماندهی ترافیکی محله انبارنفت گفت: با توجه به وجود بنکداری مواد غذایی در خیابان انبارنفت و بارگیری و تخلیه با حجم بسیار بالا در طول شبانه‌روز، برای رفع معضلات و مشکلات ترافیکی این معبر، اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در این محله در دستور کار قرار گرفت که پس از تعیین و معرفی زمین توسط شهرداری منطقه، مجوزهای لازم برای ساخت پارکینگ در آن گرفته خواهد شد.

موسوی، سد معبر وانت‌بارها از مهم‌ترین مشکلات ترافیکی در این خیابان دانست و افزود: در مورد سدمعبر این وانت‌بارهای متخلف با همکاری کلانتری، پلیس راهور و عوامل اجرایی ناحیه ۴ شهرداری برخورد جدی می‌شود؛ همچنین واحدهای تجاری بزرگ و متخلف که سواره‌رو و پیاده‌رو را به حالت انبار درآورده‌اند، اعمال قانون خواهند شد.

حسن هدایی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دراین‌باره توضیح داد: جلسه‌ای با موضوع ساماندهی ترافیکی خیابان انبارنفت با حضور معاون فنی و عمران منطقه، رئیس بازرسی، نماینده پلیس راهور، نماینده کلانتری ۱۱۵ رازی، شهردار ناحیه ۴، رئیس اتحادیه بُنکداران مواد غذایی و نمایندگان کسبه محل در دفتر این معاونت برگزار شد.  

وی افزود: از جمله مصوبات این جلسه، گشت و بازدید مستمر نیروهای شهربان ناحیه ۴ و معاونت خدمات شهری با حمایت کلانتری ۱۱۵ رازی، انعقاد قرارداد با شرکت معتبر توسط کسبه و هیأت امنای خیابان انبارنفت برای ایجاد نظم در تردد و توقف در این خیابان به مدت ۲ ماه به صورت آزمایشی و ثبت بازخورد آن برای اجرای جداکننده بود.

هدایی ادامه داد: همچنین مقرر شد ناحیه ۴، پارکینگ تهرانی را بازدید و برای آزادسازی آن و خدمت‌رسانی به شهروندان اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما