شناسهٔ خبر: 67294750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت بجنورد:

رییس جمهور باید از ملاک های انقلابی برخوردار باشد

بجنورد-ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد با توجه به انتخاب رییس جمهور اصلح از نگاه مقام معظم رهبری گفت: فرد اصلح باید از ملاک های انقلابی برخودار باشد و توانایی کار در جهت این شاخصه ها را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهارکرد: فرد اصلح باید آرمان های نظام را دنبال کند و عزت را برای مردم به همراه آورد.

وی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی در اوج سلامت برگزار می شود و اعضای ستادهای تبلیغاتی نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار گیرند و القاعات آنان را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه موقت بجنورد اضافه کرد: انتخابات بعد از انقلاب در اوج سلامت و رقابت برگزار شده و با امید به اینکه رای تک تک هموطنان و حضور در پای صندوق های رای برای انتخاب فرد اصلح اثرگذار است باید حضور پرشوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعضای ستادی قانون و اخلاق را رعایت کنند و اگر به مرحله ای از تخلف برسد اغماض نخواهیم کرد و پرونده تخلفاتی تشکیل خواهیم داد.

حجت الاسلام براتی زاده گفت: همه باید بپذیریم کسی که منتخب ۸۵ میلیون نفر است و کمک کنیم تا برنامه های خود را اجرا کند.

وی عنوان کرد: فرد اصلحی که با رای مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود باید در چارچوب قانون اساسی تمام وظایف تعریف شده خود را دنبال کند.

حجت الاسلام رضا براتی زاده تاکید کرد: رای مردم حق الناس است و باید به رای مردم و کسی که منتخب مردم قرار می گیرد احترام گذاشت و از او حمایت کرد.

وی بیان کرد: باید به مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری لبیک گفت و همه در پای صندوق های رای حضور باشکوهتری داشته باشیم.

حجت الاسلام رضا براتی زاده با توجه به فصل گرما و مصرف بالای آب و برق اظهارکرد: باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید تا با قطعی آب و برق مواجه نشویم.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما