شناسهٔ خبر: 67377705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات قدرت و پشتوانه امنیت ملی است

خرم‌آباد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: حضور نوجوانان و جوانان رأی اولی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یک قدرت و پشتوانه امنیت ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در جشن تکلیف سیاسی فرزندان (رأی اولی‌ها) کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه انتخابات قوی پیشرفت کشور را به دنبال دارد، اظهار داشت: باید در انتخابات پیش رو، فردی اصلح، انقلابی و پیرو خط رهبری را انتخاب کرد تا در میدان جنگ فرهنگی در مقابل دشمن ایستادگی کند.

وی با تأکید بر ضرورت اتخاذ بینش سیاسی رأی اولی‌ها، اظهار کرد: اگر رأی اولی‌ها با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند یا بینش سیاسی داشته باشند می‌توانند در رقم‌زدن آینده خود شریک شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه رأی اولی‌ها نقش پر رنگی در انتخابات دارند، تصریح کرد: میزان مشارکت رأی اولی‌ها در انتخابات، نشان‌دهنده میزان مسئولیت‌پذیری آن‌ها در امور عمومی، مشارکت اجتماعی و همگانی است.

انتخابات پرشور، نماد امنیت و قدرت

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی همچنین در گردهمایی مسئولین و مدیران بانک سپه استان لرستان، اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان‌دهنده امنیت و قدرت کشور در بخش‌های مختلف است.

وی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان‌دهنده امنیت و قدرت کشور در بخش‌های مختلف است و موجب افزایش قدرت چانه‌زنی کشور در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، مشارکت مردم در انتخابات را نمایش وحدت ملی عنوان کرد و افزود: باید معیارهای فردی که می‌تواند کشتی نظام را به سرمنزل مقصود برساند، برای مردم بیان کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی با بیان این که نباید مسائل جزئی، نوع نگرش ما را به انقلاب دچار تحول کند، گفت: موضوع اصلی، مشارکت آحاد مردم در انتخابات است و کشور ما امروز نیازمند رئیس‌جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی نظام است.

حضور در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود

وی همچنین در جشن بیعت عید سعید غدیر خم با حضور کارکنان فرماندهی انتظامی استان لرستان، اظهار داشت: عید غدیر خم نماد وحدت و اتحاد امت اسلامی است و برای شیعیان اهمیت بسزایی دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه اهمیت عید غدیر برای مردم تبیین شود، گفت: ولایت و امامت والاترین، مهم‌ترین و ارزشمندترین موضوع جامعه اسلامی است و باید برای مردم به‌ویژه نسل‌های نوجوان و جوان به‌خوبی تبیین شود.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی، تأکید کرد: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حضور و مشارکت در انتخابات بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، موجب یاس دشمنان و توسعه بیشتر کشور می‌شود، افزود: همه باید برای تحقق مشارکت پرشور در انتخابات تلاش جدی داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، تصریح کرد: امروز نوبت مردم است که با حضور پرشور خود در انتخابات موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم سازند و پس از انتخابات نیز نوبت رئیس‌جمهور و مسئولان است تا با خدمت بی‌منت و صادقانه پاسخ این حضور را بدهند.

نظر شما