شناسهٔ خبر: 67289574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یزدانی: سپاهان آخرین تیمی است که در آن بازی خواهم کرد

مدافع تیم فوتبال سپاهان ظاهراً تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد و می خواهد در جمع طلایی‌پوشان به دوران فوتبال خود پایان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیاوش یزدانی پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: آزادی خاطرات خوبی برای ما دارد و این قهرمانی هم واقعاً لذت‌بخش است. مثل آن قهرمانی‌ام با استقلال که بعد از هفت، هشت سال یک تیم جام آورد، سپاهان هم بعد از چند سال جام به دست آورد. خوشحالم با سپاهان جام گرفتم و از ته دل خوشحالم.

وی در مورد اتفاقات سپاهان در طول فصل و حاشیه‌ها تصریح کرد: امسال اتفاقات عجیب و غریب برای سپاهان افتاد. با این همه اتفاقاتی که افتاد، به نظرم خدا را شکر. برای یک تیمی که 10 سال است جام نیاورده خیلی سخت است قهرمان شود. خدا را شکر قهرمان شدیم و قطعاً سال‌های بعد شرایط برای سپاهان خیلی بهتر می‌شود و دوباره شخصیت قهرمانی می‌گیرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان راجع به جدایی رامین رضاییان گفت: رضاییان بازیکن خوبی است و امیدوارم پیش ما باشد. من که هستم؛ فکر می‌کنم سپاهان آخرین تیمی باشد که در آن بازی می‌کنم. امیدوارم سال بعد برای سه جام بجنگیم.

یزدانی درباره عملکرد انفرادی‌اش در این فصل خاطر نشان کرد: عملکرد امسال من عالی بوده است. شاید در استقلال و پرسپولیس بازی کنید بیشتر دیده شوید، اما در سپاهان یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام بود. با اینکه در نیم‌فصل اول خیلی اذیت شدم، در این یکی، دو ساله شاید 10 بار به لیست مازاد رفتم، ولی من خیلی بچه پروتر از این حرف‌ها هستم! سال خوبی داشتم ولی شاید آنطور که باید دیده می‌شدم، نشدم. به هر حال خدا را شکر این جام همه چیز را شست و رفت.

وی در مورد حاشیه‌های زیادش در دیدار مقابل الهلال در عربستان یادآور شد:‌ ما ایرانی‌ها از لحاظ تیمی خیلی قوی‌ هستیم. ما الهلال را در اصفهان و عربستان بردیم. من برای عرب‌های خلیج فارس کری خواندم، اما هموطنان خودم به من حمله کردند! سال بعد تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان می‌توانند مقابل تیم‌های عربی بایستند. ما بردیم و باز هم آنها را می‌بریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما