شناسهٔ خبر: 67366230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ناچو فرناندس از رئال مادرید رفت

باشگاه رئال مادرید در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که ناچو فرناندس از باشگاه خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

ناچو فرناندس پس از ۱۲ فصل حضور در تیم اصلی رئال مادرید، این باشگاه را ترک می‌کند تا در عربستان به فوتبال خود ادامه دهد و رئال مادرید نیز جدایی او را به طور رسمی تایید کرد.

رئال مادرید در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کاپیتان‌مان ناچو تصمیم گرفته به کار خود در مادرید پایان دهد. رئال مادرید قدردانی و محبت خود را به ناچو، یکی از اسطوره‌های بزرگ باشگاه، ابراز می‌کند.

ناچو در سال ۲۰۰۱ و در سن ۱۰ سالگی به رئال مادرید پیوست و در تمام رده‌های آکادمی ما بازی کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۲ بازیکن تیم اصلی شد. او در ۱۲ فصل در یکی از موفق‌ترین دوره‌ها در تاریخ رئال مادرید پیراهن ما را به تن داشت. و در این مدت ۳۶۴ بازی انجام داده و ۲۶ عنوان قهرمانی کسب کرده است: ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۵ جام جهانی باشگاه‌ها، ۴ سوپرجام یوفا، ۴ عنوان لالیگا، ۲ عنوان قهرمانی کوپا دل‌ری و ۵ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا.

علاوه بر این، او با تیم ملی اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا زیر ۲۱ سال و لیگ ملت‌ها شد و در حال حاضر در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ آلمان حضور دارد. ناچو به عنوان کاپیتانی که قهرمان پانزدهمین جام لیگ قهرمانان در ومبلی شده، و یکی از پنج بازیکنی‌ که ۶ قهرمانی لیگ قهرمانان را در تاریخ فوتبال کسب کرده کار خود را در رئال مادرید به پایان می‌رساند.»

بیشتر بخوانید: اولین بمب فصل جدید لیگ عربستان ترکید/ کاپیتان رئال‌مادرید رقیب رونالدو شد

نظر شما