شناسهٔ خبر: 67288585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

من برای عرب‌ها کری خواندم، ایرانی‌ها حمله کردند؛

سیاوش یزدانی: رامین رفت، من که هستم!

مدافع تیم فوتبال سپاهان در حاشیه جشن قهرمانی طلایی پوشان مصاحبه جالب توجهی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، سیاوش یزدانی در حالی که گوشه‌ای از زمین چمن استادیوم آزادی با مدال طلا با خودش خلوت کرده بود در محاصره چند میکروفون قرار گرفت و در همان حالت گفت‌وگویی دو سه دقیقه‌ای با خبرنگاران داشت.

او که برخلاف همیشه این‌بار به مصاحبه پاسخ مثبت داد اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: خیلی اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان افتاد. با این همه توانستیم قهرمان جام حذفی و سوم لیگ بشویم. حتی می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما به هر حال برای تیمی که سال‌هاست قهرمان نشده خدا را شکر امسال جام آوردیم. قطعا سپاهان دوباره شخصیت قهرمانی می‌گیرد و شانس قهرمانی می‌شود.

او درباره خداحافظی رامین و آینده خودش هم موضع جالب توجهی داشت: رامین هم بازیکن خوبی است و امیدوارم پیش ما بماند. امیدوارم سال بعد تیم قوی داشته باشیم. من که هستم. فکر می‌کنم سپاهان آخرین تیمی باشد که در آن بازی می‌کنم. امیدوارم سال بعد یک تیم قدرتمند داشته باشیم و برای سه جام بجنگیم.

2045945

سیاوش سپس درباره رابطه‌ای که با میرزازاد دارد گفت: بله من همیشه رابطه خوبی با گلرها دارم. پیام هم در جام حذفی گلری کرد. دو گلر خوب داریم و خدا را شکر با نیما هم که آینده‌دار است جام گرفتیم.

او سپس درباره ارزیابی‌اش از عملکرد خودش گفت: عملکردم عالی بوده. ولی در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنی بیشتر دیده می‌شوی. در سپاهان یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام بود. با اینکه نیم فصل اول خیلی اذیت شدم و 10 بار به لیست مازاد رفتم ولی من خیلی بچه پرروتر هستم. سال خوبی داشتم. شاید آنطور که باید دیده نشدم ولی این جام همه چیز را شست و برد.

سوال بعدی از سیاوش درباره واکنش او پس از اخراج در بازی برگشت مقابل الهلال و نشان دادن نتیجه به هواداران این تیم بود. سیاوش در این بخش از مصاحبه به گلایه از برخی حملات به او در فضای مجازی پرداخت: می‌خواهم یک چیزی به ایرانی‌ها بگویم. ما از نظر تیمی خیلی خوب هستیم و شاید ما را از این خصیصه‌ای که داریم دور کرده‌اند. ما هم الهلال را در اصفهان 11 نفره بردیم و هم در عربستان. من با عرب‌های آنجا کری خواندم ولی هموطنان خودم به من حمله کردند. ما می‌توانیم خیلی کارهای بزرگ بکنیم. سال بعد هم استقلال، پرسپولیس و سپاهان می‌توانند مقابل تیم‌های عربی بایستند. ما رفت و برگشت آنها را 11 نفره بردیم.

نظر شما