شناسهٔ خبر: 67288949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خبر داد؛

مشارکت ۲۵ هزار نفر در قزوین برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از مشارکت ۲۵ هزار نفر در قزوین در حوزه اجرا، نظارت، پیشتیبانی و امنیت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شبکه ناظرین شورای نگهبان که در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهار کرد: شهید رییسی به جایگاه ریاست جمهوری عزت و کرامت بخشید.

وی با بیان اینکه در شرایط خاصی سکاندار ریاست جمهوری شد که بی دقتی‌های مدیران میزان اعتماد مردم به این جایگاه را مخدوش کرده بود، افزود: شهید رییسی در طی این مدت کاری کرد که این جایگاه‌ها، جایگاه حقیقی خود در نظام اسلامی را پیدا کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: امروز اصل برگزاری انتخابات و نظام انتخاباتی ما یکی از قلل افتخاری است که می‌توان افکار عمومی دنیا را به آن متوجه کرد و به آن افتخار کرد.

وی تصریح کرد: نظام انتخاباتی جمهوری اسلامی یک نظام قابل افتخار است و برگزاری ۴۱ انتخابات توانسته مردم‌سالاری دینی را به نمایش بگذارد.

کاظمی با بیان اینکه جبهه مومنین در انقلاب اسلامی تلاش کرده تا از انتخابات صیانت شده و جایگاه آن به عنوان یک افتخار حفظ شود، ادامه داد: با هماهنگی و همراهی که در سطح استان ایجاد شده یکی از پرشکوه‌ترین و منظم ترین انتخابات را در استان قزوین رقم بزنیم

وی با بیان اینکه ۱۰۸۹ شعبه در استان قزوین برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه نیز به صورت سیار کار جمع آوری آرای مردم را انجام خواهند داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در حوزه‌های مختلف اجرا، نظارت و امنیت و پشتیبانی برگزار کننده انتخابات خواهند بود، یادآور شد: ۷۰۰ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه اخذ رای روستایی هستند.

نظر شما