شناسهٔ خبر: 67350245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار زنجان

تولید محتوای غنی انتخاباتی موجب مشارکت حداکثری می‌شود

زنجان - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: هم اکنون بسیاری از افراد مسائل روز را در بستر فضای مجازی پیگیری می‌کنند و تولید محتوای غنی انتخاباتی در این فضا موجب مشارکت حداکثری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی شهامی روز دوشنبه در جلسه شورای فضای مجازی استان زنجان، افزود: انتخابات در همه نظام های سیاسی دنیا موضوعی بسیار ویژه‌ است و می‌توان گفت انتخابات این دوره به جهت شهادت آیت‌الله رئیسی و ناتمام ماندن این دولت، مهمترین انتخابات تاریخ نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و میزان نفوذ آن در جهت‌دهی افکار عمومی بسیار زیاد است.

معاون استاندار زنجان افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تولید محتواهای درست و واقعی نیاز داریم تا ضمن افزایش مشارکت در انتخابات به عنوان پشتوانه مقبولیت نظام، نامزد اصلح‌ بر جایگاه ریاست جمهوری تکیه بزند.

شهامی، فلسفه تشکیل این جلسه را هم‌اندیشی اعضا برای تحقق اهداف مورد نظر ذکر کرد و گفت: باید با تمرکز و دقت بیشتری در انتخابات عمل کنیم تا بتوانیم از محل فضای مجازی بهره‌وری بیشتری در جهت جلب مشارکت مردم در انتخابات داشته باشیم.

معاون استاندار زنجان گفت: در کنار فعالیت رسانه های مختلف برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات هشتم تیرماه، بستر فضای مجازی به عنوان رسانه تاثیرگذار می تواند نقش مهمی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون بسیاری از افراد مسایل روز را از طریق بستر فضای مجازی رصد می کنند و برای اینکه مخاطبان فضای مجازی با مساله انتخابات پیشرو بیشتر آشنا شوند باید محتوای غنی در این فضا تولید شده و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

نظر شما