شناسهٔ خبر: 67350242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز در برابر آسیب‌ها

استاندار بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز استان بوشهر در مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک موضوع مهم است و این هیئت‌ها باید به‌صورت تخصصی و موردی ورود کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان حوزه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است که ولایت امام علی علیه‌السلام توسط پیامبر اسلام (ص) در این روز مبارک، ابلاغ و سبب تکمیل دین شد.

وی در ادامه با تاکید بر مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزود: شناسایی دقیق آسیب‌های اجتماعی در هر منطقه، امری لازم و ضروری است و سبب می‌شود که در رفع این آسیب‌ها، تخصصی‌تر گام برداریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز در مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک موضوع مهم است و این هیئت‌ها باید به‌صورت تخصصی و موردی در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کنند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: جدول نسبت آسیب‌های اجتماعی در هر شهرستان جداگانه بررسی شود و هیئت‌های اندیشه‌ورز نیز در این عرصه کمک کنند.

وی اضافه کرد: شورای اجتماعی شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران به صورت مستمر تشکیل و خروجی داشته باشد تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

محمدی‌زاده گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی در بین جوانان و نوجوانان در شهرستان‌های 10 گانه استان مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی و بهزیستی و امور اجتماعی استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در اجرای این برنامه کمک و همراهی کنند.

محمدی‌زاده یادآور شد: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه اجتماعی و فرهنگی است که باید در راستای پیشرفت و توسعه استان، نهایت استفاده را از این ظرفیت ببریم.

انتهای پیام/190/.

نظر شما