شناسهٔ خبر: 67288726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۲۵ هزار نفر در استان قزوین کار اجرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با پیش بینی ۱۰۸۹ شعبه اخذ رای در استان قزوین بیش از ۲۵ هزار نفر کار اجرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند. معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با پیش بینی ۱۰۸۹ شعبه اخذ رای در استان قزوین بیش از ۲۵ هزار نفر کار اجرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش ناظران شورای نگهبان استان قزوین عصر پنجشنبه با حضور طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، فولیان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، صفری رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان، رئیس و اعضای ستادهای انتخابات استان، هیئت های اجرایی و بازرسی، شورای تامین استان و شهرستان و فرمانداران و سردار آتانی فرمانده سپاه استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

عباس کاظمی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید چمران اظهارداشت: امام نکاتی در خصوص شهید چمران دارد که توجه به آن می تواند الهام بخش باشد به طوری که امام فرمود شهید چمران شرف را بیمه کرد و تاکید داشتند مثل چمران زندگی کنید و مثل چمران بمیرید. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: انچه در وصف شهید رئیسی می توان گفت این که بعد از عمری مجاهدت و خدمت به مردم به جایگاه ریاست جمهوری شرافت و طهارت بخشید و در شرایط خاصی فرمان قوه مجریه را بدست گرفت و خدمت صادقانه را معنا داد.

وی افزود: مجموعه ای از دست اندرکاران انتخابات استان در این مراسم دورهم جمع شده اند تا ضمن تبادل اندیشه و آشنایی با راهکارها همه توان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی و قانون مند مهیا کنند.

کاظمی تصریح کرد: اصل انتخابات همواره مورد طمع دشمنان بوده است زیرا انتخابات نقطه افتخار و قله نظام محسوب می شود و موجب مباهات است و کسانی که رویدادهای سیاسی را منصفانه تحلیل می کنند این رویکرد و نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور را تحسین می کنند و برگزاری ۴۱ انتخابات بهترین دلیل بر مردمی بودن نظام است.

این مسئول یادآورشد: نظام اسلامی توانسته مشارکت مردم را در حوزه انتخابات به اوج برساند و ارتقای شگفت انگیز بینش سیاسی از ظرفیتهای نظام اسلامی است که در این صحنه ها بروز می کند و جبهه مردمی انقلاب تلاش کرده این جایگاه حفظ شود.

وی بیان کرد: با همکاری همه دست اندرکاران در استان امیدواریم یکی از پرشکوهترین انتخابات را در کشور و استان برگزار کنیم.

پیش بینی ۱۰۸۹ شعبه رای در استان قزوین

کاظمی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده و پیش بینی شعب اخذ رای نیز گفت: برای برگزاری این دوره از انتخابات ۱۰۸۹ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه سیار است و ۷۰۰ شعبه نیز شهری و ۳۸۹ شعبه روستایی است.

وی اظهارداشت: تعداد نیروهای دست اندرکار انتخابات نیز ۲۵ هزار نفر در بخش های اجرا، نظارت و تامین امنیت هستند که امیدواریم مانند انتخابات گذشته این رویداد مهم با نظم و امنیت برگزار شده و رضایت رهبری نیز جلب شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: انتخابلت ما به یاری خداوند دشمن شکن خواهد بود و حماسه ای دیگر رقم خواهد خورد و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده روز پایان انتخابات روز جشن امت اسلامی باشد.

انتهای پیام

نظر شما