شناسهٔ خبر: 67288118 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از «آغاز شمارش معکوس برای افتتاح سازمان ملی هوش مصنوعی» تا «۲۶۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی»

ایجاد ۱۰۰ پایگاه رشد و اعتبار بخشی به بیش از ۲۰۰۰ شرکت خلاق، آغاز شمارش معکوس برای افتتاح سازمان ملی هوش مصنوعی ایران و ۲۶۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی، نتیجه حمایت صنعت گاز از دانش بنیان‌های ایرانی از مهم‌ترین رویدادهای امروز در سپهر علم و فناوری کشور بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسته خبری سی‌ و یکم خرداد ماه ۱۴۰۳ به مهم‌ترین رویدادهای علمی و فناورانه کشور در این روز خواهد پرداخت:

  • ایجاد ۱۰۰ پایگاه رشد و اعتبار بخشی به بیش از ۲۰۰۰ شرکت خلاق

  • آغاز شمارش معکوس برای افتتاح سازمان ملی هوش مصنوعی ایران

  • ۲۶۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی، نتیجه حمایت صنعت گاز از دانش بنیان‌های ایرانی

ایجاد ۱۰۰ پایگاه رشد و اعتبار بخشی به بیش از ۲۰۰۰ شرکت خلاق

دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم با اشاره به دو دستاورد درخشان در معاونت علمی گفت: نخست، گفتمان سازی و ایجاد ادبیات در معاونت علمی و دوم ایجاد زیرساخت که طی آن در فاصله کمی موفق به ایجاد ۱۰۰ پایگاه رشد شده ایم. اکنون به بیش از ۲۰۰۰ شرکت خلاق اعتبار بخشی کرده‌ایم موضوعی که دیگر متولیان فرهنگ در کشور نتوانسته‌اند به این سرعت به آن جامه عمل بپوشانند.

از «آغاز شمارش معکوس برای افتتاح سازمان ملی هوش مصنوعی» تا «۲۶۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی»

آغاز شمارش معکوس برای افتتاح سازمان ملی هوش مصنوعی ایران

روح الله دهقانی فیروزآبادی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دغدغه‌ی رئیس جمهور شهید محقق شد. آغاز شمارش معکوس برای افتتاح سازمان ملی هوش مصنوعی ایران...»

از «آغاز شمارش معکوس برای افتتاح سازمان ملی هوش مصنوعی» تا «۲۶۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی»

۲۶۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی، نتیجه حمایت صنعت گاز از دانش بنیان‌های ایرانی

محسن مظلوم فارسی‌باف، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به امضای قرارداد با بیش از ۲۰۰ مجموعه دانش‌بنیان کشور و شش هزار میلیارد تومان قرارداد و مجوز اخذشده به‌منظور امضای قرارداد همکاری با زیست‌بوم نوآوری کشور تنها در دوره سه‌ ساله دولت سیزدهم گفت: صرفه‌جویی ارزی ۲۶۰ میلیون دلاری ناشی از بومی‌سازی و ساخت داخل ۴۱ قلم کالای راهبردی نیز از مهم‌ترین اقدام‌ها و برنامه‌های صنعت گاز کشور در دولت سیزدهم بوده است.

۲۲۷۲۲۷

نظر شما