شناسهٔ خبر: 67287795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همایش جوانان ارومیه در ستاد پزشکیان برگزار شد

ارومیه- ایرنا- همایش بزرگ ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان کاندیدا چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با استقبال پرشور مردم و برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی در ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، جوانان و طرفداران پزشکیان در ارومیه امروز دور ‌هم ‌آمدند با تشکیل ستاد جوانان برنامه‌های متنوعی را اجرا کردند.

جوانان در این گردهمایی با تعیین مطالبات خود از نگاه ویژه مسوولان ستاد به این خواسته‌های خود می‌گفتند و پاسخ‌شان را بر اساس دیدگاه مسعو پزشکیان کاندیدا چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تبیین می‌کردند.


فرماندار اسبق ماکو در ستاد مرکزی پزشکیان در آذربایجان غربی در میان این جوانان گفت: امروز افراد بسیار بزرگی در حمایت از دکتر پزشکیان در جای جای این کشور دور هم جمع شده اند تا افکار و نگاه وی را در جامعه تبیین کنند.

حسین عباسی با بیان اینکه انتخابات به عنوان بهار سیاست تعریف می‌شود افزود: انتخابات در واقع میوه و محصول دموکراسی درجامعه است که اساس آن رای مردم در ‌انتخابات است.
وی با بیان اینکه شاید این سوال پیش بیاید که چرا حضور مردم تاثیرگذار است افزود: برای اینکه مولفه‌های قدرت تغییر یافته و به وسیله ارتباطات و گسترش اطلاعات در داخل کشور و مجامع بین المللی مولفه افکار عمومی بسیار مهم است، چرا که مولفه افکار عمومی امروزه در دنیا جزو مولفه های اصلی قدرت یک کشور تعریف می‌شود.

وی ادامه داد: حماسه دوم خرداد ۱۳۷۶ که توسط مردم آفریده شده باعث افزایش عزت مردم ایران در دنیا شد.

وی‌اضافه کرد: درخشان ترین دوران اقتصادی ایران در زمان دولت سید محمد خاتمی بود چرا که درب‌های داخلی و بین المللی به روی مردم ایران باز شده بود.

عباسب بیان کرد: متاسفانه تحریم‌ها در تک به تک زندگی مردم تاثیر دارد و حتی موجب ناامیدی قشر جوان شده است و باعث از دست رفتن سرمایه‌ها معنوی و مادی کشور شده است.
وی با بیان اینکه برزگترین سرمایه یک کشور سرمایه نیروی انسانی متخصص است گفت: سخنان دکتر پزشکیان و دکتر ظریف موجب امید در بین مردم شده است و امروز پزشکیان در دل مردم ایران جای بازکرده است و متعلق به جریان فکری خاص نیست.

وی‌با تاکید بر اینکه پزشکیان فرزند آذربایجان برای تمام ایران و اقوام است گفت: مردم دور هم جمع شده‌اند تا برای صداقت رای بدهند، برای درستی و برای فردی که سوابق ۴۵ ساله آن نشان می دهد، انسانی پاکدست بوده است.

عباسی با اشاره به اینکه پزشکیان حق مدار است و هزینه هم داده است افزود: اگر میخواهیم ایرانی جدید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رخ دهد انتخاب دکتر پزشکیان صحیح ترین گزینه برای ریاست جمهوری است.

وی گفت: امیدواریم هشت تیر حماسه بزرگی برای ملت ایران باشد و ۹ تیر سلامی به ایران جدید خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما