شناسهٔ خبر: 67341568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی:

محدودیت های ترافیکی جشن بزرگ عید سعید غدیر در بیرجند اعلام شد

بیرجند- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی جشن بزرگ عید غدیر در بیرجند را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی انتظامی خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا عباسی صبح دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: جشن بزرگ عید سعید غدیر روز سه شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در بلوار پاسداران حدفاصل میدان قدس تا میدان جانبازان برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: به منظور تسهیل در برپایی موکب‌های مردمی، از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۴ تیرماه تا پایان مراسم در روز عید غدیر، خیابان پاسداران، حدفاصل میدان قدس تا میدان جانبازان (در لاین شمال به جنوب) ممنوعیت تردد و توقف خواهد داشت، که در این خصوص تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر هم مسدود خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های روز عید افزود: علاوه بر محدودیت‌های یادشده، لاین دیگر بلوار پاسداران از میدان جانبازان تا میدان قدس و تمام مسیرهای منتهی به آن در روز عید از ساعت ۱۶ تا پایان مراسم مسدود خواهد شد.

سرهنگ عباسی در پایان از رانندگان خواست، در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی، از سایر معابر برای تردد استفاده و شهروندانی که در این مراسم شرکت خواهند کرد از پارک وسایل نقلیه جلوی درب پارکینگ منازل ساکنین محل، جدا خودداری نمایند.

نظر شما