شناسهٔ خبر: 67287494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بیش از ۲۶ هزار کلاس درس در سطح خراسان رضوی احداث شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: مشهد- رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، بیش از ۲۶ هزار کلاس درس در سطح استان خراسان رضوی احداث شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی رأفتی ظهر پنجشنبه در بیست و ششمین همایش تکریم از خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی که در تالار قدس حرم برگزار شد، اظهار کرد: از آبان‌ماه گذشته تا به امروز هر سه‌شنبه مدرسه جدیدی با حضور فرماندار شهر مشهد افتتاح و کلنگ زده شده است‌.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: برگزاری همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز در جوار علی ابن موسی الرضا (ع) در جوار امام رضا (ع) بسیار ارزنده است؛ چون ایشان مظهر محبت و رأفت هستند

وی خاطر نشان کرد: به همت و یاری خیرین مجمع استان به جایگاه برتر کشوری دست یافتیم؛ چرا که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، بیش از ۲۶ هزار کلاس درس در سطح استان خراسان رضوی احداث شده است.

رافتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های تحویلی در استان که به تعداد ۱۵۰۰ کلاس بود، به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی احداث و تأسیس شده است. تأمین ۵۰۰۰ کلاس درس نیز در برنامه پیشرو قرار دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی تصریح کرد: در خصوص اقدامات صورت گرفته در طرح مولدسازی، برخی از املاک و زمین‌های مازاد دولتی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته که این امر استان خراسان رضوی را به رتبه اولین استان کشوری ارتقا داده است.

برچسب‌ها:

نظر شما