شناسهٔ خبر: 67401977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مراسم اربعین شهدای خدمت در تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت با حضور فرمانده،مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در وصف شهید رییسی گفت: آیت‌الله رییسی یک رییس جمهور و یک مسئول تراز انقلاب اسلامی بود، ‌وی فردی اسلام‌پسند بود.

وی افزود: شهید جمهور، مدیر، دلسوز، پاکدست، مخلص، پرکار، متواضع و به تعبیر مقام معظم رهبری جامع‌الاطراف بود.

حجت‌الاسلام یحیایی اظهار کرد: ایشان به واسطه تجربه زیادی که در سمت‌های مختلف کسب کرده بود، مدیریت قوی داشت، وی دارای پختگی و سواد بالایی بود.

وی در ادامه گفت: شهید رییسی بسیار اثرگذار و انسانی با پشتکار بالا بود که از فرصت‌ها استفاده می‌کرد، بسیاری از مشکلات کشور را حل کرد و چندین پروژه راکد را راه‌اندازی و به سرانجام رساند.

وی تصریح کرد: اگر پروژه‌ها و برنامه‌ها بازدهی نداشته باشند، تورم ایجاد خواهد کرد و امیدواریم رییس جمهور آینده دنباله‌رو و تکمیل‌کننده دوران طلایی شهید رییسی باشد.

حجت‌الاسلام یحیایی با اشاره به فرازی از نهج‌البلاغه گفت: در عهدنامه مالک اشتر، حضرت علی (ع) خطاب به وی فرموده است: از مهمترین مواردی که باعث اعتماد مردم به کشورت خواهد شد، انجام خدمت مخلصانه، پائین آوردن هزینه‌ها و کم کردن محدودیت‌های مردم است.

پایان خبر/

نظر شما