شناسهٔ خبر: 67287191 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آغاز سریع برای شروع فصل بعد

نکونام مجوز گرفت و در استقلال می‌ماند

جواد نکونام موفق شده است تا مجوز حضور روی نیمکت استقلال را دریافت کند و او قرار است کارش را برای فصل بعد آغاز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی پیرامون احتمال جدایی جواد نکونام از استقلال به گوش می‌رسید و در خبرها عنوان شده بود که مدیران هلدینگ خلیج فارس به دنبال مذاکره با سرمربیان خارجی هستند، از عصر امروز اخباری مبنی بر ادامه همکاری نکونام و استقلال منتشر شد.

پس از پایان فصل قبل و ناکامی استقلال در راه کسب قهرمانی، ابهاماتی درخصوص ادامه فعالیت نکونام در این تیم منتشر شد. با وجود تأکید سرمربی آبی‌ها مبنی بر شروع یک فصل پرقدرت در لیگ برتر و لیگ نخبگان، اما حقیقت این است که هیچ تضمینی برای حضور او روی نیمکت فصل بعد تیم وجود نداشت.

هر چند که نزدیکان سرمربی استقلال تلاش می‌کردند تا بحث مربوط به دریافت اجازه فعالیت او برای فصل بعد را تکذیب کنند اما واقعیت این است که به دلیل اتفاقات رخ داده در طول فصل، تردیدهایی درباره مجوز کاری نکونام به وجود آمده بود و گفته می‌شد که او برای ادامه فعالیت در فصل بعد، باید حتما این مجوز را دریافت کند.

2045866

طولانی شدن پروسه مجوز ادامه فعالیت نکونام سبب شد تا هلدینگ خلیج فارس به سراغ پلن دوم خود رفته و مذاکره با سرمربیان خارجی را آغاز کند تا اینکه سرانجام امروز نکونام توانست با رایزنی فراوان، مجوز فعالیت در فصل بعد را دریافت کند تا مشکلی برای همراهی استقلال نداشته باشد.

بدین ترتیب با حل مشکل جواد، او با مدیران هلدینگ خلیج فارس و مدیران جدید استقلال که قرار است به زودی معرفی شوند، فعالیت‌هایش در بازار نقل و انتقالات را آغاز می‌کند تا همچنان به عنوان سرمربی آبی‌ها به کارش در این تیم ادامه دهد.

بدین ترتیب داستان جدایی جواد و حضور سرمربی جدید خارجی به تعویق افتاده و استقلال فصل بعد را نیز با حضور نکونام آغاز خواهد کرد مگر آنکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد که باعث شود تا هلدینگ خلیج فارس تصمیمات غیرمنتظره‌ای برای نیمکت استقلال بگیرد.

نظر شما