شناسهٔ خبر: 67287124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان بندرعباس اعلام کرد

۳۸۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان بندرعباس

محمدعظیم آتش‌پنجه

فرماندار بندرعباس ضمن تشریح اقدامات این فرمانداری برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شهرستان بندرعباس ۳۸۴ شعبه اخذ رأی تعبیه شده و عوامل اجرایی شعبات نیز ساماندهی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

حبیب بهادری فرماندار بندرعباس امروز پنجشنبه ۳۱خرداد، اظهار داشت: شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حال آماده‌سازی است و در ستاد انتخابات شهرستان آمادگی برگزاری یک انتخابات پر شور را در ۸ تیرماه داریم.

وی افزود: ۳۸۴ شعبه اخذ رأی در شهر بندرعباس تعبیه و ساماندهی شده است، در این شهرستان یک حوزه مرکزی شامل شهر بندرعباس و بخش مرکزی و ۵ حوزه فرعی شامل بخش های فین، قلعه قاضی، شمیل، تخت و هرمز داریم در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: عوامل اجرایی شعب ساماندهی شدند شعب در حال کنترل شدن هستند و با توجه به گرمای هوا که چالش اصلی نیز همین مسئله است تلاش داریم سیستم سرمایشی مورد نیاز را تامین و آماده کنیم تا محل های اخذ رأی محل مناسبی باشد.

وی تصریح کرد: از میان ۶ نامزد ریاست جمهوری، ۵ نامزد تاکنون روسای ستاد خود در شهرستان بندرعباس را معرفی و فعالیت و نشست‌های خود را آغاز کرده‌اند، شور و نشاط سیاسی ایجاد شده و امیدواریم این شور و نشاط در نهایت به انتخاب فرد اصلح بیانجامد.

بهادری گفت: از همه مردم می خواهم با توجه به شرایط دمایی، از همان لحظات ابتدای ۸ تیرماه با مراجعه به شعبات اخذ رأی، اقدام به رای دادن کنند، ضمن اینکه کارت ملی و شناسنامه به عنوان مدارک هویتی مورد قبول هستند و الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین برای گرم شدن تنور انتخابات، با همکاری بسیج دانشجویی تریبون آزاد در چند نقطه بندرعباس به صورت سیار در کانون های جمعیتی دایر می‌شود تا مردم عقاید، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرماندار شهرستان بندرعباس همچنین از راه اندازی تلویزیون اینترنتی و آغاز فعالیت آن در هفته پیش رو خبر داد و اظهار داشت: در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلویزیون اینترنتی برای پخش مناظرات و گفتگوهای ستادهای انتخاباتی کار خود را آغاز می کند تا در نهایت به نشاط سیاسی و اجتماعی منجر شود.

انتهای پیام 

نظر شما